واریز جریمه پرونده میلیاردی در مرودشت به حساب دولت

17:50 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۷۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ و وصول جریمه تعیین شده در حق صندوق دولت خبر داد.

: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از صدور رای قطعی پرونده تخلف یک مدیر شرکت بزرگ و وصول جریمه تعیین شده در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش ، علی مبشری با اعلام این خبر، افزود: پرونده با مراجعه بازرسان به بورس و بررسی اوراق و مدارک مربوط به فروش انواع جوش شیرین و بی کربنات سدیم از جانب یک شرکت دولتی تشکیل و مشخص شد که شرکت مزبور اقدام به فروش این محصولات به نرخی بالاتر از نرخ مبادله ای کرده است.
وی گفت: در کارشناسی های اولیه میزان تخلف برای حدود 15 میلیارد ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده ای در این راستا و ارسال به تعزیرات حکومتی ، شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت ، مدیرعامل شرکت متخلف را به پرداخت جریمه به میزان 79 میلیارد ریال در حق دولت و ضبط 7 هزار تن جوش شیرین و بی کربنات کشف شده محکوم کرد.
مبشری اظهار داشت: با اعتراض وکلای این شرکت بزرگ، پرونده به شعبه دوم تجدید نظر استان ارسال شد که با رای رئیس شعبه مذکور،میزان جریمه به 31 میلیارد ریال تقلیل پیدا کرد و نهایتا با قطعی شدن رای و پیگیری های انجام شده توسط اجرای احکام، جریمه 31 میلیاردی این مدیرعامل این شرکت ظرف مدت یک هفته وصول و به خزانه دولت واریز شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *