پست محسن افشانی برای فرمانده نیروی زمینی سپاه/ دلایل پخش نشدن آیتم هندوانه + تصاویر

9:00 - 18 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۶۱۷
برخی از مسئولان و هنرمندان کشورمان که صفحات شخصی در نرم افزار شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند، امروز دوشنبه هفدهم خرداد ماه 1395 عکس ها و مطالب قابل توجهی منتشر کردند که در این گزارش به برخی از آنها اشاره می کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، تصاویر زیر مربوط به آخرین عکس ها و مطالب منتشر شده توسط مسئولان و هنرمندان در اینستاگرام است.

فرهاد قائمیان، والیبالیست کشورمان با انتشار عکس فوق از بازگشت تیم والیبال به تهران خبر داد.
فرهاد قائمیان، والیبالیست کشورمان با انتشار عکس فوق از بازگشت تیم والیبال به تهران خبر داد.
صفحه رسمی برنامه طنز شکر آباد در جدیدترین پست خود در اینستاگرام به دلایل پخش نشدن آیتم هندوانه در رسانه ملی اشاره کرد و نوشت:
قضاوت با شما - به گزارش بانی‌فیلم، تلویزیون دوباره شوخی با یکی از برنامه‌های پر بیننده خود را تاب نیاورد و از پخش آن جلوگیری کرد. این بار پای یکی از برنامه‌های حیثیتی تلویزیون در میان است که در سایه آن، خیلی‌ها با گیرنده‌هایشان آشتی کرده و اسپانسرهای رنگارنگ هم پاشنه در سازمان را از جا در آورده‌اند. در حالی که سازندگان مجموعه طنز «دست به نقد» به عنوان بدلی برای جنگ «خنده بازار»، چند قسمت آیتم با محوریت شوخی با برنامه «خندوانه» را ضبط کردند و بسیار هم به پخش آن امیدوار بودند، تلویزیون سرانجام مخالفت خود با روی آنتن رفتن این آیتم‌ها را علنی کرد. در این آیتم‌ها- همان طور که از تصاویر ضمیمه خبر حاضر پیداست- سیاوش مفیدی نقش رامبد جوان را ایفا کرده و دست به تقلید بامزه‌ای از حرکات وی در «خندوانه» زده است. پیش از این هم آیتم‌های شوخی با برنامه بهرام شفیع در «دست به نقد» اجازه پخش نگرفته بودند تا «ورزش و مردم» هم از گزند هر گونه شوخی توسط کمدین‌های صدا و سیما مصون بماند. نقش شفیع را نیز مرتضی رستمی بازی کرده است که بینندگان «خنده بازار» او را با کاراکتر شاكاني مدیرعامل سابق پرسپولیس بود) می‌شناسند. گویا 15 آیتم شوخی با برنامه «خندوانه» به نام «هندوانه» ضبط شده است که مدیران تلویزیون فعلاً اجازه پخش آن را صادر نکرده‌اند. گفته می‌شود این عدم صدور اجازه، ارتباطی پنهان با دیدار چندی قبل رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه «خندوانه» دارد و احتمالاً رامبد جوان و عوامل برنامه‌اش به دلیل آنکه علاقه‌ای به شوخی با خود در یک جنگ طنز نداشته‌اند، درخواست جلوگیری موقت از روی آنتن رفتن آیتم‌های مختص آن را مطرح کرده‌اند. بویژه که در آیتم‌های «دست به نقد» با عروسک جناب خان هم شوخی‌هایی شده است. هر چند سازندگان همچنان انتظار دارند مدیران تلویزیون با تجدید نظر در تصمیمی که گرفته‌اند، به پخش آنها رضایت دهند. پشت پرده این مخالفت‌ها، نشان از حساسیت تلویزیون و تعدادی از برنامه‌سازان با نفوذ آن، در شوخی با آنان دارد. همان طور که پیش از این نیز در برنامه «خنده بازار»، آیتم‌هایی با محوریت شوخی با خسرو معتضد و فریدون جیرانی حاشیه ساز شدند؛ به شکلی که اولی به کل با مخالفت مجری برنامه «پلی به گذشته» مواجه شد و جیرانی نیز پس از آنکه اجرای «هفت» از او گرفته شد، به ادامه یافتن نمایش آیتم‌های شوخی با خود در «خنده بازار» معترض شد.
جالب آنکه گویا سیاوش مفیدی از گروه تولید «دست به نقد» جدا شده است و در صورت صدور اجازه پخش آیتم‌های «هندوانه»، امکان ساخت دنباله آن نیز نخواهد بود.
صفحه رسمی برنامه طنز شکر آباد در جدیدترین پست خود در اینستاگرام به دلایل پخش نشدن آیتم هندوانه در رسانه ملی اشاره کرد و نوشت: قضاوت با شما - به گزارش بانی‌فیلم، تلویزیون دوباره شوخی با یکی از برنامه‌های پر بیننده خود را تاب نیاورد و از پخش آن جلوگیری کرد. این بار پای یکی از برنامه‌های حیثیتی تلویزیون در میان است که در سایه آن، خیلی‌ها با گیرنده‌هایشان آشتی کرده و اسپانسرهای رنگارنگ هم پاشنه در سازمان را از جا در آورده‌اند. در حالی که سازندگان مجموعه طنز «دست به نقد» به عنوان بدلی برای جنگ «خنده بازار»، چند قسمت آیتم با محوریت شوخی با برنامه «خندوانه» را ضبط کردند و بسیار هم به پخش آن امیدوار بودند، تلویزیون سرانجام مخالفت خود با روی آنتن رفتن این آیتم‌ها را علنی کرد. در این آیتم‌ها- همان طور که از تصاویر ضمیمه خبر حاضر پیداست- سیاوش مفیدی نقش رامبد جوان را ایفا کرده و دست به تقلید بامزه‌ای از حرکات وی در «خندوانه» زده است. پیش از این هم آیتم‌های شوخی با برنامه بهرام شفیع در «دست به نقد» اجازه پخش نگرفته بودند تا «ورزش و مردم» هم از گزند هر گونه شوخی توسط کمدین‌های صدا و سیما مصون بماند. نقش شفیع را نیز مرتضی رستمی بازی کرده است که بینندگان «خنده بازار» او را با کاراکتر شاكاني مدیرعامل سابق پرسپولیس بود) می‌شناسند. گویا 15 آیتم شوخی با برنامه «خندوانه» به نام «هندوانه» ضبط شده است که مدیران تلویزیون فعلاً اجازه پخش آن را صادر نکرده‌اند. گفته می‌شود این عدم صدور اجازه، ارتباطی پنهان با دیدار چندی قبل رییس سازمان صدا و سیما از پشت صحنه «خندوانه» دارد و احتمالاً رامبد جوان و عوامل برنامه‌اش به دلیل آنکه علاقه‌ای به شوخی با خود در یک جنگ طنز نداشته‌اند، درخواست جلوگیری موقت از روی آنتن رفتن آیتم‌های مختص آن را مطرح کرده‌اند. بویژه که در آیتم‌های «دست به نقد» با عروسک جناب خان هم شوخی‌هایی شده است. هر چند سازندگان همچنان انتظار دارند مدیران تلویزیون با تجدید نظر در تصمیمی که گرفته‌اند، به پخش آنها رضایت دهند. پشت پرده این مخالفت‌ها، نشان از حساسیت تلویزیون و تعدادی از برنامه‌سازان با نفوذ آن، در شوخی با آنان دارد. همان طور که پیش از این نیز در برنامه «خنده بازار»، آیتم‌هایی با محوریت شوخی با خسرو معتضد و فریدون جیرانی حاشیه ساز شدند؛ به شکلی که اولی به کل با مخالفت مجری برنامه «پلی به گذشته» مواجه شد و جیرانی نیز پس از آنکه اجرای «هفت» از او گرفته شد، به ادامه یافتن نمایش آیتم‌های شوخی با خود در «خنده بازار» معترض شد. جالب آنکه گویا سیاوش مفیدی از گروه تولید «دست به نقد» جدا شده است و در صورت صدور اجازه پخش آیتم‌های «هندوانه»، امکان ساخت دنباله آن نیز نخواهد بود.
بازیگران طنز در پشت صحنه تله فیلم «آقای مدیر» در سال 1393
بازیگران طنز در پشت صحنه تله فیلم «آقای مدیر» در سال 1393
محسن افشانی، بازیگر و کارگردان جوان کشورمان در پست جدید خود در اینستاگرام نوشت: 
سلامتى بزرگمرداى مملكتمون
سلامتى سردار سرتيپ حسين سلامى
همشهرى تو دليمون...
گلپايگونىِ ناب! 
سلامتى اين لباسى كه تن هر كسى نميره!
لياقت ميخواد پوشيدن اين لباس و خدمت واقعى و انسانى به نظام و مملكت...
اين بزرگوار جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى هستن!
نفسِ امثال ايشون گرم كه تا هستن هيچ تكفيرى و داعشى و مرتد و معاندى جرأت دست درازى به خاك و ناموس ما رو نداره!
من مردان واقعى خدا رو دوست دارم و به لباسى كه به
محسن افشانی، بازیگر و کارگردان جوان کشورمان در پست جدید خود در اینستاگرام نوشت: سلامتى بزرگمرداى مملكتمون سلامتى سردار سرتيپ حسين سلامى همشهرى تو دليمون... گلپايگونىِ ناب! سلامتى اين لباسى كه تن هر كسى نميره! لياقت ميخواد پوشيدن اين لباس و خدمت واقعى و انسانى به نظام و مملكت... اين بزرگوار جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى هستن! نفسِ امثال ايشون گرم كه تا هستن هيچ تكفيرى و داعشى و مرتد و معاندى جرأت دست درازى به خاك و ناموس ما رو نداره! من مردان واقعى خدا رو دوست دارم و به لباسى كه به "حق" تن خادمين "واقعى" نظام رفته احترام ميگذارم! سرت سلامت سردار...
جشن تولد برنامه خندوانه
جشن تولد برنامه خندوانه
کاپ قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان در دستان عارف لرستانی
کاپ قهرمانی تیم فوتبال هنرمندان در دستان عارف لرستانی
فرهاد اصلانی با انتشار تصویر فوق از سالگرد تولدش خبر داد.
فرهاد اصلانی با انتشار تصویر فوق از سالگرد تولدش خبر داد.

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *