رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

روحانیون درآمد میلیونی ندارند/ جیب لباده ما سوراخ است

13:25 - 17 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۵۰۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: نحوه زندگی و درآمد روحانیت به خوبی گویای این است که آنها با چه مبلغی گذران زندگی می کنند از این رو این گونه تهاجم‌ها و هجمه ها از سوی طیفی خاص قابل قبول نیست و پایه و اساسی ندارد.

///////////////////حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی درباره انتقادات وارده به اظهارات اخیر منتسب به یکی از امام جمعه یکی از شهرهای کشور مبنی بر اینکه "روحانیون حقوق 100میلیونی نمی گیرند و به همان حقوق 300هزار تومانی بسنده می کنند" گفت: امام جمعه مذکور بدون شک در این باره مزاح و شوخی کرده اند زیرا گذران زندگی با مبلغی همچون 300هزار تومان در شرایط فعلی کمی سخت و دشوار است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: هجمه های وارد شده از سوی برخی از افراد به جامعه روحانیت پیرامون اینکه درآمدهای میلیونی دارند صحت ندارد و درست نبوده است.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: درست است ما لباده به تن می کنیم و این لباده هم جیب دارد اما جیب آن سوراخ است و پولی در آن قرار نمی گیرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: نحوه زندگی و درآمد روحانیت به خوبی گویای این است که آنها با چه مبلغی گذران زندگی می کنند از این رو این گونه تهاجم‌ها و هجمه ها از سوی طیفی خاص قابل قبول نیست و پایه و اساسی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *