اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری به تبهکاران است

14:50 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان:دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

:دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

به گزارش ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر اجرای مقتدرانه احکام اعدام قاچاقچیان موادمخدر در قزوین اظهار کرد: وعده‌ دادستانی قزوین به شهروندان در مبارزه بی‌امان با بلای خانمان‌سوز موادمخدر، یکی پس از دیگری تحقق می‌یابد. تشدید مبارزه و اجرای احکام سوداگران مرگ، هشداری است به تبهکارانی که با نیات شیطانی خود، امنیت و سلامت مردم را به مخاطره می‌اندازند و موجب تباهی خانواده‌ها و جوانان می‌شوند.

وی تصریح کرد: تلاش پاسداران حریم عدالت براین است که محیطی امن و همراه با آرامش و آسایش برای شهروندان فراهم نمایند و اجازه ندهند برخی افراد زمینه بروز ناامنی را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی تاکید کرد: دستگاه قضایی استان همچنان که بار‌ها اعلام کرده به مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود استان را برای قاچاقچیان و سایر بزهکاران ناامن خواهد کرد.

وی افزود: برنامه‌های پیشگیرانه متعددی در خصوص تشدید برخورد با حاملان سلاح سرد صورت گرفته و به طرق مختلف اطلاع رسانی و تبلیغات لازم برای آگاه سازی جوانان و نوجوانان و شهروندان انجام گردیده و در این زمینه پرسنل نیروی انتظامی و نهادهای فرهنگی و تبلیغی تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند ولی با آنچه انتظار داریم، فاصله زیاد است و باید یکایک شهروندان و خانواده‌ها تلاش کرده و در این زمینه حساسیت نشان دهند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان گفت: اجرای عدل و عدالت و احکام الهی در جامعه اسلامی به منظور استقرار هر چه بیشتر امنیت و در جهت احقاق حقوق مسلم انسانی و ریشه کنی عناد و بی‌عدالتی و قانون گریزی در جامعه تداوم دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *