وضعیت آموزش عالی را با همکاری مجلس سامان می‌دهم/ قدردانی از رأی اعتماد نمایندگان

13:50 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۲۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه از هیچ کوششی برای ساماندهی وضعیت آموزش عالی کوتاهی نخواهم کرد گفت: همکاری تک تک نمایندگان با دولت برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای نظام نیاز است.

: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه از هیچ کوششی برای ساماندهی وضعیت آموزش عالی کوتاهی نخواهم کرد گفت: همکاری تک تک نمایندگان با دولت برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای نظام نیاز است.

به گزارش گروه سیاسی میزان به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی، محمد فرهادی با یادآوری اخذ رای اعتماد از مجلس برای تصدی بر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: از اعتماد نمایندگان ملت تشکر می‌کنم و امیدوارم که تعامل دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف وزارت علوم همچنان ادامه داشته باشد.

وزیر علوم،‌ تحقیقات و فناوری ضمن تشکر از اعتماد مجلس به وی گفت: امید است روند تعامل دولت و مجلس به ارتقاء فرهنگ،‌ علم و رشد مبانی فناوری در کشور منجر شود.

وی ادامه داد: تعامل مجلس و دولت آثار مثبتی در حوزه فرهنگ، ‌علم و همچنین رشد پ‍ژوهش و فناوری را در کشور به دنبال خواهد داشت.

فرهادی با تاکید بر اینکه از هیچ کوششی برای ساماندهی وضعیت آموزش عالی کوتاهی نخواهم کرد گفت: همکاری تک تک نمایندگان با دولت برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای نظام نیاز است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یادآور شد: رسیدن به قله‌های پیشرفت علمی نیازمند عزم ملی بوده که با تعامل بسیار مثبت نمایندگان با وزارت علوم اولین گام در این راستا برداشته شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *