آموزش کنترل بر خشم در مدارس به دانش آموزان

13:03 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۱۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که آموزش های لازم برای کنترل بر خشم در مدارس به دانش‌آموزان و اولیاء آنها آموزش داده می‌شود، گفت: امروز نماینده وزیر به بروجرد رفته تا با اعضای این خانواده ملاقاتی داشته باشد و پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش را به آنها ابلاغ کند.

: مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که آموزش های لازم برای کنترل بر خشم در مدارس به دانش‌آموزان و اولیاء آنها آموزش داده می‌شود، گفت: امروز نماینده وزیر به بروجرد رفته تا با اعضای این خانواده ملاقاتی داشته باشد و پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش را به آنها ابلاغ کند.

محمد فاضل در گفت‌و‌گو بل خبرنگار اجتماعی میزان، در خصوص درگذشت معلم بروجردی اظهار کرد: این اتفاق ناگوار و تاسف انگیز در کلاس درس رخ نداده است. دانش‌آموز از روز قبل در مدرسه غیبت داشته و برای موجه کردن غیبت به همراه پدر خود به مدرسه رفته است.

وی با بیان این مطلب که در پی درگذشت محسن خشخاشی، معلم بروجردی، داغدار از دست دادن این معلم شدیم، تصریح کرد: وقتی دانش‌آموز به اتفاق پدرش به مدرسه آمده تا غیبت خود را توجیه کند که پدر از بخش آموزش درخواست کرد تا در زمینه درسی نیز اطلاعات لازم رادر اختیار وی قرار دهند.  این دانش آموز در واکنش به نمره نمره فیزیک به سمت معلم حمله ور می‌شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اذعان به این مطلب که آموزش های لازم برای کنترل بر خشم در مدارس به دانش‌آموزان و اولیاء آموزش داده می‌شود، بیان کرد: از طریق مشاور، مربی پرورشی، معلم رفتارهای اخلاقی و تربیتی صحیح و غیر هیجانی به دانش‌آموزان و اولیاء در مدرسه و کانون های پرورشی آموزش داده می شود.

فاضل در ادامه مطرح کرد: رفتار این دانش‌آموز غیر عادی بوده است، و به طور حتم مسئولان قضایی این مسئله را پی‌گیری خواهند کرد.

مدیرکل وزارتی آموزش و پرورش در خاتمه گفت: امروز نماینده وزیر به بروجرد رفته تا با اعضای این خانواده ملاقاتی داشته باشد و پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش را به آنها ابلاغ کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *