واکنش فرمانده سابق سپاه تهران به خبر "الجزیره"

13:36 - 16 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۲۰۵۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: بدون شک در مسئله جنگ اسارت و کشته شدن امری طبیعی است از این رو بزرگنمایی رسانه های غربی در موضوع تحولات سوریه و عراق غیر طبیعی است.
علی اصغری//جنگ روانی غرب علیه جبهه مقاومت هیچ تأثیری نداشته است/ پیروزی ها ادامه دارداسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی پیرامون اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های غربی و عربی از جمله شبکه الجزیره مبنی بر دستگیری تعدادی از رزمندگان ایرانی در نزدیکی شهر حلب اظهار کرد: با توجه به سوابقی که از این رسانه ها وجود دارد طرح این گونه اخبار به خوبی روشن می کند که آنها در صدد هستند تا تمامی اقدامات لازم را علیه جبهه مقاومت انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مقوله اسارت در جنگ امری طبیعی است ، تأکید کرد: بدون شک در مسئله جنگ اسارت و کشته شدن امری طبیعی است از این رو بزرگنمایی رسانه های غربی در موضوع تحولات سوریه و عراق غیر طبیعی است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با اشاره به شکست آمریکا و متحدانش در خاک سوریه و عراق تصریح کرد: در طول دو سال اخیر شاهد بودیم که آمریکا علیرغم حضور 168 نیروی آماده در سوریه نتوانست اقدام موثری را در این کشور علیه گروه های تروریستی و تکفیری انجام دهد از این رو پا به فرار گذاشت لذا پس از این اتفاق رسانه های منتسب به این کشور تمامی تلاش خود را به کار بستند تا عدم موفقیت هایی را که جبهه مقاومت در سوریه کسب کرده است زیر سوال ببرند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم افزود: رسانه های غربی در مقطعی که جبهه مقاومت با شکست روبه رو می شود سعی می کنند به بهترین شکل ممکن در جهت تضعیف این جبهه وارد عمل شوند و این در صورتی است که از پرداختن به اقدامات و پیروزی های مکرر جبهه مقاومت در سوریه خودداری می کنند که این موضوع به خوبی نشان دهنده رفتار خلاف عرف و قانون آنها علیه ملت سوریه است.

کوثری با اشاره به اقدامات جبهه استکار در زمان جنگ ایران و عراق تأکید کرد: در آن مقطع زمانی نیز در هنگام فتح خرمشهر از سوی ایران دشمنان کشورمان به همراهی عراق در صدد بودند تا وانمود کنند که خرمشهر آزاد نشده است روندی که سرانجام خوبی برای آنها نداشت.

وی تأکید کرد: جنگ روانی که از سوی غربی ها بر علیه جبهه مقاومت به راه افتاده به حمد خدا تا به امروز هیچ  گونه ثمر و دستاوردی نداشته و این جبهه مسیر پیشرفت خود را به خوبی طی می کند.




پرشین
|
-
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
مرگ برامریکا واسراعیل
123
|
-
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
نوبت پادگان هایی رسانه ای (الجزیره و العربیه و ...)که نیرو و خبر های کذب بر علیه اسلام محمدی تولید می کنند هم می رسد - مرگ بر آمریکا و رفقاش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *