صدور هزار و 124 برگ سند مالکیت برای مسکن مهر در 7 ماه نخست سال جاری

12:24 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۲۰۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران گفت: هزار و 124 برگ سند مالکیت برای مسکن مهر طی هفت ماه نخست سال جاری در استان صادر شد.

: مدیر کل ثبت اسناد واملاک مازندران گفت: هزار و 124 برگ سند مالکیت برای مسکن مهر طی هفت ماه نخست سال جاری در استان صادر شد.

به گزارش ، ولی الله عبدی کمیشانی گفت: ثبت اسناد و املاک استان در اجرای پروژه های مسکن مهر در استان وظیفه صدور سند مالکیت برای پروژه های مربوطه را در دستور کار خود قرار داد که در هفت ماهه نخست سال جاری 1124 برگ سند مالکیت در راستای اجرای مسکن مهر در استان مازندران صادر شده است.

وی افزود: درهفت ماهه امسال 86هزارو806 برگ سند مالکیت در استان مازندران صادرشد که از این تعداد 391برگ سند برای املاک دولتی و 140برگ سند مالکیت برای اراضی و املاک موقوفه در استان می باشد.

مدیر کل ثبت اسناد استان در ادامه گفت: در این مدت 17هزارو698مورد ازدواج و 3932مورد طلاق در دفاتر ازدواج و طلاق استان و 549هزارو862 معامله و سند در دفاتر اسناد رسمی استان به ثبت رسید.

وی تعداد ثبت و تاسیس شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری و تعاونی ها را در هشت ماهه نخست سال جاری هزار و 896 مورد اعلام کرد.

عبدی کمیشانی در ادامه یادآور شد: در این مدت کارکنان ثبت استان به 111هزارو528 مورد استعلامات مربوط به املاک پاسخ دادند و همچنین درآمد حاصله ثبت در این مدت بیش از 255میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان مکانیزه شدن استعلامات و پاسخ استعلام به صورت الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی، مکانیزه شدن واحد اجرا ادارات ثبت وپاسخ استعلام مکانیزه و الکترونیکی به مراجع قضایی را ازمهمترین کارهای انجام شده در ثبت اسناد واملاک طی ماههای گذشته دانست .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *