برخورد با عاملان آلودگی هوا/ همه دستگاه‌ها باید در رفع آلودگی هوا وارد عمل شوند

11:30 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: دادیار دادسرای ناحیه ۳۰ گفت: باید با همه مسببان و عاملان آلودگی هوا برخورد قاطع و قانونی شود چرا که با سلامت جامعه درارتباط است.

: دادیار دادسرای ناحیه ۳۰ گفت: باید با همه مسببان و عاملان آلودگی هوا برخورد قاطع و قانونی شود چرا که با سلامت جامعه درارتباط است.

میرمصطفی سید اشرفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حقوقی میزان اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای تامین امنیت و احقاق حقوق جامعه تمام توان خود را بکار گرفته تا حقی از فردی ضایع نشود.

وی تصریح کرد: امروزه با توجه به توسعه و گسترش زندگی شهرنشینی و ماشینی یکی از مباحث مورد توجه در زمینه آلودگی هوا به ویژه در پایتخت است.

دادیار دادسرای ناحیه ۳۰ اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست بلکه همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید برای رفع این معضل وارد عمل شوند.

سید اشرفی خاطر نشان کرد: باید با همه مسببان و عاملان آلودگی هوا برخورد قاطع و قانونی شود چرا که با سلامت جامعه درارتباط است و هیچ موضوعی مهم‌تر از سلامتی جسم و روح افراد در جامعه نیست.

دادیار دادسرای ناحیه ۳۰ در پایان گفت: در صورتی که فرد یا نهادی به عنوان مسئول آلودگی هوا شناخته شود باید با عامل یا عاملان این موضوع مهم به شدت برخورد شود چرا که آلودگی هوا ارتباط مستقیم با سلامت، روح و کار و فعالیت اجتماعی جامعه دارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *