وزیر پیشنهادی علوم بیش از 200 رأی از مجلس می‌گیرد/ فرهادی عضو حزب مشارکت نیست

10:14 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۴۴
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، محمد فرهادی را مصداق بارز اعتدال خواند و ابراز امیدواری کرد: وزیر پیشنهادی علوم بیش از 200 رأی از مجلس بگیرد.

: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، محمد فرهادی را مصداق بارز اعتدال خواند و  ابراز امیدواری کرد: وزیر پیشنهادی علوم بیش از 200 رأی از مجلس بگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، محمد مهدی رهبری صبح امروز (چهارشنبه) در جریان بررسی صلاحیت محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم در موافقت با وی اظها رکرد: امروز بنده به دلیل آشنایی 30 ساله از آقای فرهادی به عنوان موافق ایشان سخن می گویم.

وی افزود: قطعا مجلس به وزیری رای می دهد که وقتی امارتی به آن سپرده می شود اهلیت و امانت داری داشته باشد که البته صداقت،دانش، عدل و حلیم بودن جزو صفات بارز آقای فرهادی است.

رهبری با بیان اینکه کشور در وضعیت فوق العاده ای قرار دارد، گفت: همه باید به مسئولان کمک کنیم من از اینکه مجلس نتوانست به پیشنهادات دولت رای بدهد از جهاتی ناراحت و خوشحال هستم؛ چرا که باید به مسئولان کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم آقای فرهادی بیش از 200 رای کسب خواهد کرد البته مخالفان وی نیز باید بر اساس یک معیار و اساس مشخص موضوعات را مطرح کنند.

رهبری به اظهارت علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان مخالف فرهادی سخن گفت اشاره و اظهار کرد: آقای مطهری امروز در مجلس مطالبی گفتند که بعضی از حرف های ایشان صحت نداشت آقای فرهادی می گویند من آن نامه را امضا نکرده ام حالا یک سایت موضوعی را نوشته آقای فرهادی همچنین اعلام کرده که در حزب مشارکت نیز فعال نبوده بنابراین مطالب خودمان را به دیگران تحمیل نکنیم.

نماینده مردم املش در مجلس وزارتخانه مهم آموزش عالی ما امروز بدون وزیر است بنابراین ایشان به دلیل تجربه ای که در این وزارتخانه داشته می تواند کارها را به خوبی مدیریت کند. چرا که وی از لحاظ علمی استاد تمام هستند.

وی خاطر نشان کرد: بنده در زمان وزارت بهداشت آقای فرهادی از نزدیک امور را بررسی می کردم بنابراین ایشان را به خوبی می شناسم و معتقدم می تواند این وزارتخانه را به نحو احسن اداره کند.

رهبری در پایان گفت: آقای فرهادی مصداق بارز اعتدال است چرا که در زمان مسئولیت در وزارت علوم به رغم فعالیت برخی  گروه های مارکسیستی در دانشگاه ها، در راستای ارزش ها فعالیت کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *