رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری مجلس را به یک جریان خاص متصل کرد/ فرهادی منتسب به هیچ جریان سیاسی نیست

9:59 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۳۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: نماینده مردم آستان اشرفیه در مجلس با انتقاد از سخنان علی مطهری نماینده تهران، گفت: متاسفانه آقای مطهری مجلس را به یک جریان خاص متصل کرد.

: نماینده مردم آستان اشرفیه در مجلس با انتقاد از سخنان علی مطهری نماینده تهران، گفت: متاسفانه آقای مطهری مجلس را به یک جریان خاص متصل کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، محمدحسین قربانی صبح امروز (چهارشنبه) به عنوان موافق فرهادی وزیر پینشهادی علوم اظهارکرد: به جهت حساسیت وزارت علوم وزیر باید در چارچوب و فرمایشات مقام معظم رهبری مدنظر قرار دهد.

وی افزود: فتنه خط قرمز نظام استغ بنابراین باید روشن گری صورت گیرد و بر این اعتقاد داشت که فتنه 88 جلوه ای از توطئه دشمنان بود؛ شخصا با آقای فرهادی صحبت کردم و ایشان نیز تاکید کردند که فتنه خط قرمز است.

قربانی به سوابق وزیر پیشنهادی علوم اشاره و اظهار کرد: آقای فرهادی 8 سال وزیر بودند 4 سال به عنوان وزیر آموزش عالی و 4 سال سابقه وزارت در امور بهداشتی کشور را داشته است. بنابراین استاد تمامی مثل ایشان می تواند دانشگاه ها را به سمت پژوهش سوق بدهد.

نماینده مردم آستان اشرفیه در مجلس با تاکید بر اینکه فرهادی منتسب به هیچ جریان سیاسی نیست گفت: آقای مطهری مجلس را به یک جریان خاص متصل کردند که این نادرست است.

وی خاطر نشان کرد: در جریان موافق یا مخالف آقای فرهادی بودند کسانی‌که به عنوان مخالف برای وزرای قبل سخنرانی کرده و نام نوشتند، اما امروز برای موافقت از آقای فرهادی سخن می گویند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *