قانون اجباری بیمه شخص ثالث در صحن علنی مجلس اصلاح می شود

9:32 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۲۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه اجرای آزمایشی قانون اجباری بیمه شخص ثالث در یک سال تعیین شده، موفق بوده است از ارائه این قانون در صحن علنی مجلس به منظور اعمال اصلاحاتی خبر داد.

: رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه اجرای آزمایشی قانون اجباری بیمه شخص ثالث در یک سال تعیین شده، موفق بوده است از ارائه این قانون در صحن علنی مجلس به منظور اعمال اصلاحاتی خبر داد.

الهیار ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار حقوقی میزان در خصوص ضرورت اصلاح قانون اجباری بیمه شخص ثالث، اظهار کرد: ایراداتی بر قانون بیمه شخص ثالث وارد است که باید اصلاح شود و این در حالی است که اجرای طرح آزمایشی این قانون در طول یک سال گذشته موفق بوده است.

نماینده مردم شهرستان کوهدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ممکن است راننده‌ای خودرو و سرنشینان را بیمه کرده باشد ولی خود راننده نمی‌تواند از مزایای بیمه بهره‌مند شود بنابراین باید قانون اجباری بیمه شخص ثالث در این موارد نیز اصلاح شود.

این نماینده مجلس نهم اذعان کرد: شنیده‌ها حاکی است که این قانون یک سال دیگر نیز تمدید شده ولی به طور قطع برای اعمال اصلاحاتی در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *