مجلس اتهام فتنه‌گری به کسی نزده است/ متهم‌کردن مجلس جوانمردانه نبود

9:27 - 05 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۲۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علی مطهری نماینده مردم تهران که در مقام مخالف وزیر پیشنهادی علوم سخن می گفت، اظهار کرد: نمایندگان مجلس فقط صلاحیت 2 گزینه پیشین دولت را احراز نکرده اند و مجلس به کسی اتهام فتنه گری نزده است.

رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات علی مطهری نماینده مردم تهران که در مقام مخالف وزیر پیشنهادی علوم سخن می گفت، اظهار کرد: نمایندگان مجلس فقط صلاحیت 2 گزینه پیشین دولت را احراز نکرده اند  و مجلس به کسی اتهام فتنه گری نزده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، علی لاریجانی صبح امروز چهارشنبه در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشهادی علوم پس از بیان اظهارات علی مطهری نماینده مردم تهران که به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی علوم سخن می گفت اظهار کرد: آقای مطهری شما باید در مورد نقد وزیر سخن بگویید وگرنه درباره مجلس فرصت سخنرانی دارید.

وی گفت: این عبارت که شما فرمودید اگر مجلس به آقای فرهادی رای اعتماد دهد معامله ای صورت گرفته است حتما نادرست است، نمایندگان مجلس خودشان بررسی می کنند و ممکن است به یک گزینه رای مثبت و به گزینه دیگر رای مخالف دهند.

رییس قوه مقننه ادامه داد: بیان این سخنان کار جوانمردانه ای نبود.

لاریجانی همچنین اظهار کرد: آقای مطهری همچنین گفتند که مجلس گزینه های قبلی را فتنه گر می دانستند، اما من از مجموع آرا این را برداشت نکردم و نمایندگان فقط آنها را احراز صلاحیت نکردند. مجلس اتهام فتنه گری به کسی نکرده است.

وی تاکید کرد بیان اینگونه بحث ها دقیق نیست.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *