درهای جمهوری اسلامی ایران به روی همه همسایگان باز است

19:09 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۰۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه روابط اخیر ایران و کویت نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته است گفت: درهای جمهوری اسلامی ایران به روی همه همسایگان باز است.

:رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه روابط اخیر ایران و کویت نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته است گفت: درهای جمهوری اسلامی ایران به روی همه همسایگان باز است.


به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، نشست مشترک هیات کویتی و علی اکبر ولایتی عصر امروز در هتل آزادی تهران برگزار شد.
ولایتی در این دیدار روابط ایران و کویت را بسیار طولانی عنوان کرد و گفت: دو کشور مشترکات زیادی دارند که می تواند زمینه ارتباطات گسترده تری باشد.
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر اخیر امیر کویت به ایران این سفر را بسیار پربار ارزیابی کرد و گفت: روابط ایران و کویت نسبت به گذشته روند رو به رشدی داشته است.
ولایتی این روابط گسترده را ناشی از تدبیر کویت و حکومت کویت دانست و گفت: درهای جمهوری اسلامی به روی همسایگان باز است و از هرگونه تقویت حُسن همجواری حمایت می کنیم.
در این نشست نماینده دولت کویت گفت: ما شوق و رغبت زیادی به رابطه با ایران داریم و با تاکید رهبر کویت به این دیدار آمده ایم.

سفیر دولت کویت نیز در این نشست از ولایتی به دلیل زحمات زیادی که برای روابط دو کشور کشیده تشکر کرد و تاکید کرد: ما عزم راسخی برای پیوند روابط دو کشور داریم.
سفیر کویت تعالی روابط دو کشور را از آرزوهای خود عنوان کرد و گفت: من اطمینان دارم که رهبری کویت حمایت زیادی از این رابطه و اهداف آن خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *