تخریب اماکن مقدسه زمینه تخریب مسجد الاقصی است

18:33 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۱۰۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در نشست متفق القول تکفیری ها را خوارج زمان خواندند، گفت: تخریب اماکن مقدسه توسط تکفیری ها زمینه تخریب مسجد الاقصی است.

: دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در نشست متفق القول تکفیری ها را خوارج زمان خواندند، گفت: تخریب اماکن مقدسه توسط تکفیری ها زمینه تخریب مسجد الاقصی است.


به گزارش ، علی اکبر ولایتی در حاشیه هفتمین نشست شورای عالی مجمع بیداری اسلامی که با حضور جمعی از علمای جهان اسلام برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در این اجلاس تمامی علما و شخصیت های جهان اسلام بر چند نکته تاکید داشتند.


وی در ادامه گفت: کسانی که در گروههایی مثل داعش و دیگر گروهها که تکفیری نامیده می شوند از نظر علمای اسلامی محکوم هستند و منحرف تر ازخوارج اند.


ولایتی گفت: بسیاری از علما این ها را دست ساخته بیگانگان به خصوص آمریکا و عامل آن در منطقه یعنی صهیونیست ها می دانند.


وی مورد دوم را مصمم بودن کلیه حضار برای مقابله با تکفیری ها عنوان کرد و گفت: در سایه درگیری های داخلی که منحرفین و تکفیریون ایجاد کرده اند نباید مسئله اصلی جهان اسلام که فلسطین است را فراموش کنیم.


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در عزم جمهوری اسلامی ایران برای استمرار کمک به فلسطینی ها تصریح کرد: بنا به فرمایش ایشان باید ساحل غربی نیز مسلح شود.


وی با اشاره به صحبت های یکی از مبارزین فلسطینی در اجلاس اخیر گفت: مهمترین کشوری که کمک های زیادی به فلسطینی ها انجام داده ایران است که این سیاست را ادامه خواهد داد.


ولایتی در پایان تخریب اماکن مقدسه و حسینیه ها و مساجد را در کشورهای اسلامی یک توطئه دانست و گفت: صهیونیست ها می خواهند با این کارها زمینه تخریب مسجد الاقصی را فراهم کنند که موفق نخواهندشد و فلسطینی ها جلوی آنها را خواهند گرفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *