«دلبری» یک سوپرایز در کارنامه کاری من است

10:08 - 13 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۹۲۰
غزالی گفت: به نظرم نقش من در «دلبری» متفاوت ترین نقشی است که تا به حال بازی کرده ام، در واقع «دلبری» یک سوپرایز در کارنامه کاری من است.
عباس غزالی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی درباره فیلم سینمایی«دلبری» به کارگردانی جلال اشکذری گفت: به نظرم نقش من در «دلبری» متفاوت ترین نقشی است که تا به حال بازی کرده ام و در کارنامه من دیده می شود، در واقع  «دلبری» یک سوپرایز در کارنامه کاری من است. من همیشه دنبال فرصتی بودم که در این قالب نقش ها ظاهر شوم.
 
وی افزود: این نقش هم به لحاظ تکنیکی و فنی و هم به لحاظ ادای دین نقش متفاوت، و با وجود کوتاه بودن تاثیر گذار و  خوب است که امیدوارم بازتاب خوبی هم داشته باشد.
 
غزالی عنوان کرد: نقش و کاراکتر من دراین فیلم بسیار متفاوت از فیلم سینمایی « اعترافات ذهن خطرناک من» است و باید دید چگونه ترقی و بالا رفتن در این نقش حس می شود.
 
این بازیگر ادامه داد: این نقش در راستای اهداف و ملاکهایی است که در ذهنم برای خودم در نظر گرفته ام،سعی می کنم از این استعداد و توانایی که خدا در وجودم قرار داده استفاده کنم و در سینمای ایران تاثیرگذار باشم، این موضوع برای من بسیار ارزشمند است اگر امروز در انتخاب نقش حساسیت دارم به دلیل احترامی است که برای مخاطبان قائل هستم،«دلبری» جزء آن نقش هایی است که من در راستای اهدافم آن را انتخاب کردم و باید بازتاب آن را دید.
 
بازیگر «وضعیت سفید» گفت: امیدوارم تا آن هنگام که هستیم و به ایفای نقش می پردازیم تاثیرگذار باشیم زیرا  اصالت و هدف گذاری ما این است که مخاطب را به سالنهای سینما بکشانیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *