تکمیل عملیات مرمت پل پارک‌وی تا پایان خردادماه

8:40 - 13 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۸۹۲
تعمیرات تخصصی پل تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید کاظمی و پل تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان خاقانی به اتمام رسید.

به گزارش ، مهدی پورشاسب، مدیر گروه تعمیرات و مقاوم‌سازی پل های شهر تهران گفت: مجموعه اقدامات ترمیمی شامل مرمت روکش آسفالت، تعویض درزها، ترمیم پیاده‌روها و نوسازی سیستم جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در 2 پل‌ تقاطع بزرگراه آزادگان با بزرگراه شهید کاظمی و تقاطع بزرگراه شهید باقری با خیابان خاقانی به اتمام رسیده و شرایط بهره‌برداری از این سازه‌ها ارتقا یافته است.

وی در تشریح سایر اقدامات انجام شده به منظور تعمیر تخصصی پل‌های شهر تهران، از اجرای اقدامات مرمتی در پل پارک‌وی خبر داد و گفت: ترمیم این پل سواره‌رو تا پایان خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

وی همچنین با بیان آنکه مقاوم‌سازی 4 دستگاه از پل‌های شهر تهران متعاقب ابلاغ طرح‌های مقاوم‌سازی از سوی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران وارد مرحله انتخاب پیمانکار و تجهیز کارگاه شده است، گفت: عملیات مقاوم‌سازی پل‌های تقاطع بزرگراه شهید همت با بزرگراه امام علی(ع)، تقاطع بزرگراه شهید صدر با خیابان دکتر شریعتی، تقاطع بزرگراه شهید صدر با بزرگراه شهید مدرس و تقاطع بزرگراه شهید نواب با خیابان امام‌خمینی(ره) به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *