بارش باران و برف در نیمی از استان‌های کشور/ لزوم همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده‌ها

14:17 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۰۴۷
خبرگزاری میزان: کارشناس هواشناسی از بارش باران و برف در نیمی از استان‌های کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی برخی از نقاط پایتخت امروز شاهد بارش باران است.

: کارشناس هواشناسی از بارش باران و برف در نیمی از استان‌های کشور خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی برخی از نقاط پایتخت امروز شاهد بارش باران است.

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی، استان های ایلام، خوزستان و بوشهر امروز شاهد بارش باران بوده، همچنین ارتفاعات آذربایجان غربی، اردبیل، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، شمال و غرب فارس، مرکزی، همدان، گیلان و غرب مازندران شاهد بارش باران و برف است، این در حالی است که این بارش‌ها با شدت کمتر برای قم، تهران، البرز، قزوین و همدان پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که برای استان فارس با شدت کمتر بارش باران و بارش باران و برف در ارتفاعات خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق سمنان پیش بینی می‌شود، افزود: در حقیقت در جاده‌های کوهستانی همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم و ... ضروری است.

گودرزی با اشاره به اینکه در استان‌های جنوبی و جنوب غرب که شامل شمال و شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس می شود با توجه پیش بینی وقوع رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ بایدتمهیدات لازم اندیشیده شود.

کارشناس هواشناسی در خاتمه تصریح کرد: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی برخی از نقاط پایتخت شاهد بارش باران است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *