روایتی از 84 روز خادمی رئیسی

14:42 - 11 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۰۳۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 17 اسفندماه سال گذشته در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند.
علی اصغری//عملکرد حجت الاسلام رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی بی نظیر بوده است-گروه سیاسی: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ 17 اسفندماه سال گذشته در حکمی حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام منصوب کردند.

"خدمت به زائران آن بارگاه مقدس بویژه ضعفاء و نیازمندان، خدمت به مجاوران و بویژه مستمندان و مستضعفان" این بخشی از حکم انتصاب حجت الاسلام رئیسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام است.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در یادداشت کوتاهی که در اختیار قرار داد، درباره عملکرد حجت‌الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی علیه‌السلام نوشت:

 خوشبختانه آنچه تا به امروز برای مردم مشهد قابل توجه بوده نگرش مردمی حجت الاسلام رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی است که این موضوع قابل تقدیر است.

 بحث صحبت و دقت عمل وی در اجرای فرازهای حکمی که مقام معظم رهبری برایشان زدند در همان روزهای اول بخصوص در بخش توجه به محرومین و زائران امام رضا(ع)  به صورت موفقیت آمیزی از سوی وی اجرایی شد.

 لبیک عملی آقای حجت الاسلام رئیسی به حکم مقام معظم رهبری پیرامون تصدی تولیت آستان قدس رضوی بسیار بجا و مشخص بود و شاهد بودیم وی پس از حضور در این سمت در راستای افزایش رضایت عمومی از آستان قدس رضوی نظرخواهی را از عموم مردم و نخبگان انجام دادند که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.

 وی افرادی با سابقه کاری مشخص و انقلابی را در پستهای مهم آستان قدس رضوی قرار دادند که این موضوع نشان از این دارد که حجت الاسلام رئیسی با دقت عمل مشخصی در آستان وارد عمل شده است.

 تعیین یک معاونت جدید مختص مستضعفین و توجه به اقشار کم درآمد نیز از دیگر نقاط محکمی بوده است که طی ماه‌های اخیر در آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

  حضور در بین مردم بدون برپایی هیچ  گونه تشریفات و داشتن روحیه مردمی از دیگر نقاط مثبت رفتاری حجت الاسلام رئیسی در طی ماه های اخیر بوده است.

 امیدوار هستیم با توجه به تحولات اخیر تولیت آستان قدس رضوی ادامه دهنده تلاشهای گذشته در این مسیر باشد زیرا بدون شک موفقیت آستان قدس رضوی تبعات مثبتی را در مشهد و کل کشور در پی خواهد داشت.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *