100 اولویت جدید ثبت نام عمره اعلام شد/ آغاز اعزام‌ها از 13 آذر

13:30 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۰۳۱
خبرگزاری میزان، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره تا اولویت ۴۰۰ از امروز می‌توانند در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های عمره ثبت نام کنند.

، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره تا اولویت ۴۰۰ از امروز می‌توانند در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های عمره ثبت نام کنند.

به گزارش ، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده در بانک های ملی و ملت تا اولویت ۴۰۰ از امروز، چهارم آذر می‌توانند در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های مرحله اول عمره ۹۴-۹۳ ثبت نام کنند.

اشاره به این نکته ضرورت دارد که ثبت نام اولویت‌های جدید اعلام شده منوط به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های عمره هریک از استان‌های کشور است.

متقاضیان ثبت نام در کاروان‌های عمره که بر اساس این اطلاعیه برای نام نویسی در کاروان‌ها فراخوان شده اند، باید قبل از نام نویسی در کاروان‌ها، تقاضای تشرف به عمره ۹۴-۹۳ و گروه بندی را در سامانه فاخر به آدرس fakher.haj.ir ثبت کنند.

گفتنی است؛ ثبت نام در کاروان‌های عمره از طریق مراجعه به سامانه فاخر یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور امکان پذیر است.

پیش از این اولویت‌های یک تا ۳۵۰ عمره مفرده، همچنین دارندگان اسناد قدیمی ثبت‌نامی عمره مربوط به سال ۱۳۸۶ به قبل، برای نام نویسی در کاروان‌های عمره فراخوان شده بودند.
براین اساس تمامی دارندگان اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده می‌توانند در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های عمره اعزامی در آذر ثبت نام کنند.

اعزام کاروان‌های مرحله اول عمره مفرده از ۱۳ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *