اقتصاد کشور را بر مبنای اثرگذاری مذاکرات هسته‌ای تنظیم نکرده‌ایم

12:42 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۸۰۲۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: وزیر کشور تاکید کرد: اقتصاد کشور را بر مبنای اثرگذاری مذاکرات هسته ای تنظیم نکرده ایم و اگر شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد با اقتصاد مقاومتی راه را ادامه می دهیم.

: وزیر کشور تاکید کرد: اقتصاد کشور را بر مبنای اثرگذاری مذاکرات هسته ای تنظیم نکرده ایم و اگر شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد با اقتصاد مقاومتی راه را ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقتصاد کشور را بر مبنای اثرگذاری مذاکرات هسته ای تنظیم نکرده ایم، افزود: مذاکرات اگر منجر به گشایش هایی باشد برای به کار گیری گشایش ها در حوزه اقتصاد برنامه ریزی های لازم انجام شده است و اگر شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد با اقتصاد مقاومتی راه را ادامه می دهیم.

وی با بیان اینکه ما منطق اقتصادی در تخصیص منابع اقتصادی را نادیده نمی گیریم، تصریح کرد: مناطقی که در کشور نیاز به کمک دارند را مد نظر قرار داده و سعی می کنیم در قالب تسهیلات عقب افتادگی برخی استان ها را جبران کنیم.

وزیر کشور تصریح کرد: ما سعی داریم استان های کشورمان به یک توازن و تبادل مناسب برسند به این معنا که استان هایی که عقب افتاده هستند باید گام سیر صعودی توسعه را بلندتر بردارند.

وی با بیان اینکه امروز جلسه ای با استاندارهای کشور و مدیران بانک های خصوصی داشته ایم خاطر نشان کرد: مدیرعامل های بانک ها از طرفی مشکلات خود را مطرح کردند و در نهایت استانداران هم نظراتی دادند که بتوانیم در این مسیر به اهداف مناسبی برسیم.

رحمانی فضلی تصریح کرد: سرمایه گذاری در استان های مرزی امری مهم تلقی می شود و به همین جهت امروز سه شنبه 4 آذر با مدیران عامل بانک های دولتی خصوصی و جمعی از مسئولان برای حل این مشکلات جلسه داشتیم.

  وی با بیان اینکه منابع مالی یک امر بسیار مهم در عرصه سرمایه گذاری به شمار می آید یادآور شد: توسعه برای استان های کشور نیازمند تامین مالی و سرمایه گذاری موثر است.

وی در پایان یادآور شد: در مجموع پیشنهاداتی در این جلسه شد که ما در تلاش هستیم از ظرفیت های موجود قانونی یا ظرفیت بودجه سال 94 در قالب برنامه ششم این مقولات را لحاظ کنیم.

وزیر کشور درباره پرسشی مبنی براینکه خبر تغییر استانداران آیا صحت دارد یا خیر گفت: چنین چیزی شایعه است و برنامه ای برای تغییر استانداران در کشور وجود ندارد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *