لزوم پیشگیری از وقوع جرم در مسیر حفظ سلامت مردم

12:35 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۸۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عابدین زاده گفت: اولین گام در پیشگیری از وقوع جرم در مسیر حفظ سلامت شهروندان گرامی، شناخت و افزایش سطح آگاهی و عدم مراجعه مردم به این افراد فاقد صلاحیت است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، عابدین زاده دادیار حوزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت افراد ، شهروندان گرامی باید توجه داشته باشند، جهت امور دندانپزشکی صرفاً به مراکز و مطب‌های دندانپزشکی دارای مجوز از دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.

این مقام قضایی گفت: بعضاً مردم به علت عدم اطلاع از تخصصی بودن امور دندانپزشکی ، به افرادی که به صورت تجربی دندانسازی می نمایند و یا اصلاً هیچ مدرک و تحصیلاتی در این امر ندارند مراجعه کرده و این مداخلات در امور دندانپزشکی باعث صدمات غیر قابل جبران به سلامت مردم می شود که حتی در برخی موارد منجر به فوت افراد شده است.

وی ادامه داد: افراد فرصت طلب با سوء استفاده از عدم اطلاع مردم و یا با تطمیع شهروندان به پرداخت هزینه کم ، مردم را تشویق به مراجعه جهت خدمات دندانپزشکی می نمایند.

وی گفت: اولین گام در پیشگیری از وقوع جرم در مسیر حفظ سلامت شهروندان گرامی ، شناخت و افزایش سطح آگاهی و عدم مراجعه مردم به این افراد فاقد صلاحیت است.

عابدین زاده در پایان اظهار داشت: قطعاً دستگاه قضایی با این افراد متخلف که سلامت مردم را به مخاطره  می اندازند برخورد قاطع خواهد کرد.  




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *