ام وی ام 315 اسپرت خوشتیپ تر از قبل در خیابان ها قدم می زند

11:52 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۷۷۸
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
با نگاهی گذرا به خیابان ها به وضوح می توان شاهد موفقیت خودروی ام وی ام 315 محصول شرکت مدیران خودرو بود.
ام وی ام 315 اسپرت خوشتیپ تر از قبل در خیابان ها قدم می زندبه گزارش گروه اقتصاد ، پس از عرضه موفق اولین مدل این خودرو با توجه به مشتریان هدف این محصول که غالباً از جوانان به روز و جویای هیجان و روح جوانی بودند، شرکت مدیران خودرو تصمیم به عرضه مدل فیس لیفت این خودرو که ظاهری به مراتب جذاب تر هم در طراحی داخلی و هم در طراحی بیرونی داشت.

همینطور بهبودهای زیادی هم در حوزه فنی این مدل صورت  گرفت که آمار مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش را بابت اشکالات قبلی به عددی نزدیک به صفر تقلیل داد. در نتیجه تمامی این موارد این مدل هم با استقبال خوب بازار روبرو شد و به سرعت جایگاه بسیار خوبی در رده قیمتی خود نسبت به سایر رقبا پیدا کرد.

با توجه به برنامه های توسعه ای شرکت مدیران خودرو برای بهبود محصولات، خودروی ام وی ام 315 به تازگی نیز مجدداً دستخوش تغییراتی شده است که به جذابیت های ظاهری این محصول افزوده است.  در مدل اسپرت قبلی این خودرو، ما شاهد تغییراتی مثل اضافه شدن فلپ های جدید و زه های کرومی به بدنه آن بودیم که جلوه خاص تر و به روز تری به آن بخشیده بود.

اما در آخرین مدل این خودرو در بحث طراحی داخلی و خارجی می‌توان تغییر و تحولات زیادی را مشاهده کرد. اگر از قسمت جلویی خودرو شروع کنیم، اول از همه جلوپنجره جدید جلب توجه می‌کند که حالا هم بزرگ‌تر از قبل شده در و اولین نگاه ظاهری اسپرت تر به این خودرو داده است. در قسمت عقب این خودرو نیز از لوگوی جدید این خودرو استفاده شده که با فونت زیباتری به عقب این ماشین جلوه ای جدید بخشیده است.

و اما تغییرات فضای داخلی این خودرو بیش از هرچیز مشتریان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. صندلی های چرمی با دوخت بسیار تمیز و جنس عالی به کمک شرکت سازنده آمده اند تا بهترین حس رانندگی را به مسافران و راننده این خودروی اسپرت ارائه کنند.

با گذر از صندلی ها و با نگاه به داشبرد این خودرو یک LCD  لمسی به شدت خودنمایی می کند که کاملاً فضای داخلی این خودرو را از همردیفانش متمایز کرده است. این صفحه نمایش لمسی 7 اینچی علاوه بر دارا بودن تمامی سیستم های پخش صوتی و تصویری، مجهز به سیستم رهیاب و نقشه خوان (GPS Navigator) نیز می باشد.

بر اساس این گزارش در این صفحه نمایش همینطور با کمک دوربین بسیار با کیفیت دنده عقب به راحتی کنترل خودرو را در حالت دنده عقب در اختیار داشت. کمی آنطرف تر در کنار فرمان این خودرو نیز سیستم های کنترل کننده پخش در جایی کاملاً مناسب تعبیه شده اند تا کار را برای راننده آسان تر کنند.

به طور کلی تغییرات ایجاد شده در این خودرو در طول زمان و بهبود های کیفی این عضو شرکت مدیران خودرو چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ ظاهری، این محصول را بیشتر از پیش به محصولی اسپرت، جذاب و جوان پسند تبدیل کرده است که با توجه به تنوع رنگی و همینطور سرویس های قابل قبول شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تضمین محصولی مطمئن و قابل اعتماد را به مشتریان خود می دهد.

ام وی ام 315 اسپرت خوشتیپ تر از قبل در خیابان ها قدم می زند

ام وی ام 315 اسپرت خوشتیپ تر از قبل در خیابان ها قدم می زند

ام وی ام 315 اسپرت خوشتیپ تر از قبل در خیابان ها قدم می زند




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *