رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازداشت مدیران سهل انگار در کهگیلویه و بویراحمد

10:23 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۷۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به مدیران کم کار و سهل انگار هشدار داده بودیم، گفت: در همین راستا و با توجه به تذکرات سابق، 2تن از مدیران استانی و یکی از مدیران شهرستانی به دستگاه قضایی فراخوانده شدند و با قرار مناسب بازداشت هستند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری این استان اظهار کرد: دستگاه قضایی در اجرای رسالتهای محوله و منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با توجه به سالم سازی سازمان‌ها و ادارات دولتی و وابسته به دولت  وارائه خدمات به موقع ، با مدیران سهل انگار و متخلف برخورد قانونی می‌کند.

مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه قبلاً نیز به مدیران کم کار و سهل انگار هشدار داده بودیم، افزود: در همین راستا و با توجه به تذکرات سابق، 2تن از مدیران استانی و یکی از مدیران شهرستانی به دستگاه قضایی فراخوانده شدند و با قرار مناسب بازداشت هستند.

مزارعی در ادامه گفت: پرونده مربوط به مدیران مذکور در مرجع قضایی مطرح رسیدگی است و پس از اتخاذ تصمیم نهایی، مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *