رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعزام من به سوریه اجباری نیست

7:47 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۶۲۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت: اصلی ترین دلیل حضور در سوریه و مقابله با تکفیری ها، "انسان دوستی" و "کمک به مظلوم" است.
در اعزام من به سوریه تحمیل و اجباری نیست/ نباید فقط مسئولیت داشته باشیم و بخوریم و بخوابیم و بچاپیم و ببریماسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم و فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با تایید خیر اعزام خود به سوریه برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) اظهار داشت: اگر بتوانم به مدافعین حرم سوریه که جانانه و دلیرانه در برابر تکفیری های از خدا بی خبر و جنایتکارانی که از طرف آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود پشتیبانی می شوند، ذره ای کمک کنم بسیار راضی خواهم شد.

وی با بیان اینکه هر زمان که مسئولین قبول کنند به سرعت عازم سوریه می شوم عنوان کرد: این اعزام بنا به درخواست شخصی من صورت می گیرد و هیچگونه اجبار و تحمیلی در آن وارد نیست.

کوثری در ادامه با تکذیب و رد شایعاتی در خصوص دستمزدهای بالا و چند ده میلیونی مدافعین حرم که از کشورمان به سوریه اعزام می شوند، تصریح کرد: آنها که می گویند مدافعین حرم به خاطر حقوق بالا به سوریه می روند، یک بار هم که شده به مناطق درگیر سوریه بیایند و یک تیر بخورند تا بفهمند جان انسان بسیار با ارزش تر از پول و مسائل مادی است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: اصلی ترین دلیل حضور در سوریه و مقابله با تکفیری ها، " انسان دوستی " و " کمک به مظلوم " است.

وی در پایان تاکید کرد: ما باید با استقامت و پایمردی خود، همچون هشت سال دفاع مقدس درسی به تکفیری ها بدهیم که آنها متوجه خطای بزرگ خود بشوند.

انتهای پیام/ 


داریوش
|
-
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
جناب سردار کوثری عزیز و با صداقت شجاعت شما بر هیچ کس پوشیده نیست انشاالله که موفق باشید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *