جزئیات جلسه 2 فراکسیون اصولگرای مجلس با فرهادی/ ملاک انتخاب مدیران وزارت علوم مشخص شد

8:41 - 04 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۹۵۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان با بیان اینکه جلسه 2 فراکسیون رهروان و اصولگرایان امروز در کمیسیون تلفیق با حضور هیأت رییسه 2 فراکسیون و محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد، گفت: عمده نمایندگان عضو 2 فراکسیون نظر مثبتی به وزیر پیشنهادی دارند.

: سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان با بیان اینکه جلسه 2 فراکسیون رهروان و اصولگرایان امروز در کمیسیون تلفیق با حضور هیأت رییسه 2 فراکسیون و محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد، گفت: عمده نمایندگان عضو 2 فراکسیون نظر مثبتی به وزیر پیشنهادی دارند.

صفر نعیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی میزان از برگزاری جلسه امروز 2 فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و اصولگرایان با محمد فرهادی در کمیسیون تلفیق خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه هیأت رییسه 2 فراکسیون و آقای حداد عادل هم حضور داشتند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت افزود: در جلسه 2 فراکسیون اصولگرای مجلس با فرهادی، وزیر پیشنهادی علوم برنامه های خود را برای مدیریت این وزارتخانه تشریح کرد و سپس به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ داد.

نعیمی با بیان اینکه فرهادی در این جلسه بار دیگر امضای نامه در خصوص فتنه در سال 88 را تکذیب کرد، یاد آور شد: وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه همچنین تاکید داشت که به هیچ یک از گروه ها و جریان های سیاسی وابستگی ندارد.

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم در جلسه با 2 فراکسیون اصولگرای مجلس همچنین به سئوالات نمایندگان مجلس در مورد گزینش همکاران خود در وزارت علوم هم توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: فرهادی در جلسه امروز همچنین تاکید داشت که ملاک گزینش همکارانش در وزارت علوم پیروی آنان از خط امام و رهبری خواهد بود.

نعیمی در پایان با تاکید مجدد به نظر مثبت اعضای 2 فراکسیون اصولگرای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، خاطر نشان کرد: فردا چهارشنبه و در پایان جلسه رای اعتماد، فرهادی قطعاً وزیر علوم خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *