رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلمب 150 حلقه چاه غیرمجاز و جلوگیری از حفر 100 حلقه چاه

5:30 - 10 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۴۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گلستانی گفت: در دوماه گذشته با انجام بازرسی و گشت مشترک تعداد 150 حلقه چاه غیر مجاز پلمب و از حفر غیر مجاز 100 حلقه چاه جلوگیری شد.

سعید گلستانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه در حفر چاه‌های غیر مجاز گفت: در جلسات متعددی که با حضور مسئولین استانداری و امور آب استان همدان تشکیل شد، هماهنگی‌هایی در خصوص جلوگیری از حفر چاه ‌های غیر مجاز در سطح استان همدان انجام گردید.

وی اظهار کرد: در این جلسات تاکید شد که از هرگونه حفرغیر مجاز چاه در زمین‌های زراعی و باغات جلوگیری شود.

معاون اجتماعی دادگستری همدان ادامه داد: بر همین اساس با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری اداره منابع طبیعی، امور آب، جهاد کشاورزی، بسیج و شورای اسلامی روستا گشت‌های مشترکی تشکیل و بازرسی هایی انجام شد.

این مسئول قضایی ادامه داد: با همکاری نهادهای ذیربط در دو ماه گذشته تعداد 150 چاه حفاری شده غیر مجاز پلمب و همچنین از حفر غیر مجاز 100 حلقه چاه نیز جلوگیری بعمل آمد.

گلستانی گفت: ادوات حفرچاه نیز در حفاری‌های غیر مجاز توقیف می‌شود و به کلانتری‌ها گفته شده است که حمل و نقل هرگونه ادوات حفر چاه ممنوع است.

وی گفت: یکی از بهترین همکاری‌ها در جلوگیری از حفر غیر مجاز چاه‌ها گزارشات مردمی بوده است که باعث شده است حفر غیر مجاز چاه در سطح استان همدان به نحو چشمگیری کاهش یابد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *