تلاش برای ایجاد جامعه دوقطبی و روی آوردن به تفرقه در جامعه بی‌نتیجه است

2:35 - 09 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۹۰۶۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اعلام اینکه افرادی برای ایجاد جامعه دوقطبی به فکر ایجاد تفرقه و اختلاف هستند، گفت: این افراد با توجه به وجود روحیه انقلابی مردم، نمی‌توانند کاری انجام دهند.
تلاش برای ایجاد جامعه دوقطبی و روی آوردن به تفرقه در جامعه بی‌نتیجه استبه گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در مراسم معرفی امام جمعه جدید این شهرستان به مردم در خطبه‌های نماز جمعه آمل، اظهار کرد: شهرستان آمل از شهرهای شاخص بوده که در زمینه‌های علم، اندیشه، فقاهت، سیاست و دین زبانزد است و هم‌اکنون در آن ظرفیت‌های ویژه و بیشماری وجود دارد.

وی افزود: این شهرستان با حماسه اسلامی سال 1360 و تقدیم 40 شهید و جانبازان در راه از بین بردن کمونیست‌ها ماندگار شده و در وصیت‌نامه امام راحل از این شهر به نیکی و زیبایی یاد شده است.

معاون امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اعلام بیانات رهبر معظم انقلاب که مردم این دیار را در دیانت، تقوا و انقلابی بودن ممتاز و شاخص می‌دانند، تصریح کرد: جابه‌جایی، تودیع و معارفه‌ امری طبیعی است تا با تغییر و تحولات زمینه‌سازی برای خیرات انجام شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیدات معظم‌له به انقلابی بودن اقشار مختلف مردم، ادامه داد: انقلابی بودن از معیارهای ارزشمندی است که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیمی با اعلام اینکه افرادی برای ایجاد جامعه دو قطبی به فکر ایجاد تفرقه و اختلاف هستند، ادامه داد: این افراد با توجه به وجود روحیه انقلابی مردم، نمی‌توانند کاری انجام دهند.

وی با اعلام بیانات رهبر انقلاب که فرمودند ما آمدیم تا اسلام را تحکیم بخشیده و معیار و ارزش‌ها را تقویت کنیم، افزود: باید در شهرستان آمل مدیران خدمت صادقانه انجام دهند زیرا آمل شهری شهیدپرور، ولایت‌مدار، انقلابی با وجود فرهیختگان و افراد شاخص در راستای ایستادگی و مقاومت است.

این مسؤول با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمد علی رحمانی‌آملی امام جمعه سابق این شهرستان در طول خدمت 12 سال خدمت مطلوب و شایسته‌ای داشت، گفت: هر مسئؤل که مسندی را در اختیار می‌گیرد روزی این مسند را به فرد دیگر تحویل می‌دهد و تنها کارنامه درخشان و خدمت خالصانه او به یادگار می‌ماند.

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با تأکید بر اینکه یکی از آسیب‌های جدی نماز جمعه عدم وجود جمعیت مطلوب در ابتدای خطبه‌ها و نبود جمعیتی همانند زمان اقامه نماز است، یادآور شد: در دین اسلام بسیار به اقامه نماز جمعه و شرکت در آن توصیه شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه باید خانواده‌ها برای حضور در نماز جمعه و خطبه‌های آن برنامه‌ریزی کنند، بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه بسیار مهم است و باید زمینه برای شرکت گسترده جوانان در نماز جمعه مهیا شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *