وزیر آموزش و پرورش به مناسبت درگذشت معلم بروجردی « محسن خشخاشی » پیام تسلیت صادرکرد

12:46 - 03 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۸۷۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان:در پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم بروجردی آمده است: آموزش و پرورش از دستگاه‌های انتظامی و قضایی رسیدگی عاجل به ابعاد مختلف این واقعه اسف بار را خواهان است.

:در پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت معلم بروجردی آمده است: آموزش و پرورش از دستگاه‌های انتظامی و قضایی رسیدگی عاجل به ابعاد مختلف این واقعه اسف بار را خواهان است.

به گزارش ،‌ در متن پیام تسلیت علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پی درگذشت محسن خشخاشی معلم بروجردی آمده است: «با کمال تأسف و تأثر باخبر شدیم، جامعه فرهنگیان استان لرستان و شهرستان بروجرد داغدار از دست دادن معلم گرانقدر، مرحوم محسن خشخاشی هستند.

اینجانب با اندوهی فراوان درگذشت جانکاه و غم‌انگیز معلم ارزشمند دبیرستان حافظیه بروجرد «زنده یاد محسن خشخاشی» را به خانواده محترم و داغدار ایشان و فرهنگیان کشور به ویژه معلمان سختکوش استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.»

در این پیام تأکید شده است: «آموزش و پرورش ضمن بررسی ابعاد اجتماعی و تربیتی و علل وقوع این حادثه، خود را به صیانت از هویت و منزلت معلمان سراسر کشور موظف دانسته و بر حمایت قضایی ویژه نسبت به حقوق خانواده محترم این معلم گرانقدر تأکید می‌نماید و از دستگاه‌های انتظامی و قضایی رسیدگی عاجل به ابعاد مختلف این واقعه اسف بار را خواهان است.»


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *