رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خانه‌های خالی شمال تهران همچنان در انتظار مشتری

12:36 - 03 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۸۶۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: یک کارشناس بازار مسکن از افزایش تعداد خانه های خالی در شمال تهران خبر داد و اعلام کرد: به دلیل این که قیمت مسکن در شمال تهران به نسبت مناطق مرکزی و جنوبی شهر تفاوت فاحشی دارد تعداد خانه های خالی شمال تهران همچنان رو به افزایش است.

: یک کارشناس بازار مسکن از افزایش تعداد خانه های خالی در شمال تهران خبر داد و اعلام کرد: به دلیل این که قیمت مسکن در شمال تهران به نسبت مناطق مرکزی و جنوبی شهر تفاوت فاحشی دارد تعداد خانه های خالی شمال تهران همچنان رو به افزایش است.

باقر میلانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، با اشاره به عدم تعادل در روند عرضه و تقاضای مسکن عنوان کرد: یکی از دلایل عمده‌ای که هم اکنون موجب شده است در بازار مسکن با عدم تعادل در روند عرضه و تقاضای مسکن مواجه شویم آن است که مردم نقدینگی لازم را برای خرید خانه‌های شمال شهر را ندارند.

این کارشناس بازار مسکن، با اشاره به وضعیت کنونی بازار مسکن اعلام کرد: در حال حاضر این بازار در رکود به سر می‌برد به طوری که پیش‌بینی می‌شود تا تابستان سال آینده و مشخص شدن وضعیت بازار مسکن، اوضاع به همین منوال باشد.

میلانی، در ادامه با تاکید بر لزوم تداوم در روند ساخت مسکن مهر ادامه داد: اجرای طرح مسکن مهر و مسکن ویژه از اقدامات بسیار مناسب دولت گذشته است و این موضوع باید در دولت جدید ادامه پیدا کند، چراکه باعث بهبود وضعیت زندگی مردم و ثبات قیمت مسکن می‌شود.

این کارشناس بازار مسکن، با اشاره به افزایش تقاضای مسکن در بازار اعلام کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید مسکن اجرای سیاست‌های صحیح و منطقی برای واگذاری واحدهای مسکن مهر تهران هم از جمله اقداماتی است که دولت منتخب باید در دستور کار خود قرار دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *