مسئله سلامت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دادستانی است

3:47 - 08 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۶۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: مسئله سلامت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دادستانی است و شبکه بهداشت و محیط زیست به صورت مستمر از کارخانه‌های تولیدی در سطح شهرستان بازدید و وضعیت بهداشتی کارخانه‌ها را به دستگاه قضایی گزارش می‌دهند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، یوسف سبحانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد، در حاشیه بازید از کارخانه‌های تولیدی شهرک صنعتی عنبرآباد اظهار داشت: کارخانه‌های تولیدی باید نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنند، زیرا تولید محصولات آنان مورد مصرف مردم است.

وی افزود: چنانچه کارخانه‌ای در امر بهداشت کوتاهی کند و در زمان مقرر مشکل بهداشتی خود را برطرف نکند، تعطیل می‌شود.

سبحانی گفت: شبکه بهداشت عنبرآباد و ماموران بهداشت محیط در قبال سلامتی مردم وظیفه دارند و هیچ‌گونه کوتاهی در این زمنیه از کسی پذیرفته نیست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی کارخانه‌های تولیدی عنبرآباد مشکل فاضلاب آنها است که باید هرچه سریعتر وضعیت پساب کارخانه‌ها ساماندهی شود.

دادستان عنبرآباد افزود: تا زمانی که شهرک صنعتی اقدام به راه‌اندازی سیستم جمع‌آوری فاضلاب واحدهای صنعتی می‌کند هر واحد تولیدی ملزم به ایجاد سیستم جمع‌آوری فاضلاب کارخانه است تا مشکل محیط زیستی در شهرک صنعتی رخ ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *