کامکارها در شادى ٢٥ سالگى محک نواختند

18:00 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۵۹۷
جشن ٢٥ سالگی محک با اجرای هنرمندانه گروه کامکارها و با حضور محمدعلى کشاورز، حسام‌الدین سراج و رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت و بسیارى از هنرمندان و نیکوکاران پنج‌شنبه ٦ خرداد در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی ، در این مراسم که با استقبال نیکوکاران و علاقه‌مندان به موسیقی روبرو شد، حضار پس از ورود به سالن، نشان ٢٥ سالگی و شیرینى‌هایى که نماد این روز بود و به محک اهدا شده بود را دریافت می‌کردند. نیکوکاران نشان‌ها را روی سینه خود قرار می‌دادند و برای ابراز عشقشان به کودکان مبتلا به سرطان، با سازه‌اى که آدمک‌هاى نماد محک بود عکس می‌گرفتند و در شبکه‌هاى اجتماعى خود به اشتراک می‌گذاشتند. گروه کامکارها نیز بین جمعیت حاضر شدند و لحظاتى را در کنار نماد محک به یادگار ثبت کردند.

هنردوستان می‌دانستند که کلیه عواید حاصل از این کنسرت به کودکان مبتلا به سرطان تعلق می‌گیرد و همین موضوع زمینه رضایت پیش از اجرا در این شب پر از مهر را فراهم آورده بود.

تحقق آرزوهای بزرگ بانیان محک با همت‌های بلند نیکوکاران

ژاله صادقیان، گوینده و همراه همیشگی کودکان مبتلا به سرطان، در ابتدای مراسم از آرزوهای بزرگ بانیان محک گفت که با همت‌های بلند نیکوکاران رشد کرده تا محک را به جایگاه امروزی‌اش برساند؛ چهارمین سازمان مردم‌نهاد در بین ٢٩٩ سازمان در جهان. صادقیان از بذرهای امیدی گفت که در دل خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان کاشته شد و از عشق‌ نیکوکارانی که مبارزه کردند با خرچنگی که بر جان فرزندان ایران زمین چنگ انداخته بود. صادقیان از نیکوکارانی گفت که گرد هم آمده بودند تا ٢٥ ساله شدن همراهی با کودکان مبتلا به سرطان را با نواى عاشقانه موسیقى جشن بگیرند.

ارسلان کامکار، خواننده و نوازنده گروه کامکارها، پیش از اجرای شادمانه‌ها گفت: «باعث افتخار گروه کامکارهاست که در جشن ٢٥ سالگى سازمان خوشنامى چون محک و برنامه‌اى که به نفع کودکان مبتلا به سرطان است حضور دارد.» وی از سایر هنرمندان نیز دعوت کرد تا با حضور در برنامه‌های خیرخواهانه به مراکز مردم‌نهاد کمک کنند.

هدیه کودکان محک به کامکارها با دستان فرزند بهبود یافته محک

در پایان اجرا، هوشنگ کامکار سرپرست گروه توسط ژاله صادقیان به روی سن دعوت شد تا در کنار سایر اعضاى گروه کامکارها و و در میان دست و شادی حضار، هدیه منحصر به فردى را دریافت کنند. تابلویى که کودکان حامى محک، از اعضاى گروه کامکارها کشیده بودند و با دستان «نیکو» فرزند بهبود یافته محک به نمایندگى از کامکارها به بیژن کامکار اهدا شد. بیژن کامکار تصویر خود را در تابلوى نقاشى اهدایى با شادى به حضار نشان داد و سپاس ویژه خود را تقدیم کودک بهبودیافته محک کرد. قهرمان محک با حضور خود بر روی سن نشان داد که سرطان شکست‌پذیر است و می‌توان کاری کرد کارستان برای آنان که سخت‌ترین کار دنیا را انجام می‌دهند.

مؤسسه خیریه محک در ٢٥ سال فعالیت خود همواره باور دارد توسعه و ماندگاری هر سازمان مردم‌نهادی در گرو شفافیت و پاسخگویی و خدمات یکپارچه و صادقانه است. پشتیبانی از همت‌های بلند یاوران و آرزوهای بزرگ گردانندگان دستاوردى بوده که در محک به واسطه شناخت از نیازهاى کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان و باور آرزوها تحقق یافته است. محک معتقد است که می‌توان با برگزاری مراسم‌های خیریه‌ای چون کنسرت کامکارها زمینه فعالیت‌ مشترک دولت، بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های مردم نهاد را فراهم کرد و مفتخر است که در این مراسم از همراهی وزارت ارشاد، خانه موسیقی، شرکت کار و اندیشه، پرشیا خودرو، سامانه 84200 و شرکت فرهنگی- هنری ترانه شرقى بهره برده است. به امید آنکه با همراهى نیکوکاران خداحافظی جهان با سرطان را جشن بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *