داشتن روحیه بسیجی مانع زیاده خواهی‌ها و فسادهای اداری می‌شود

11:47 - 03 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۸۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رییس کل دادگستری استان لرستان گفت: داشتن روحیه بسیجی مانع زیاده خواهی‌ها و فسادهای اداری می‌شود و سلامت و امنیت را به جامعه می‌بخشد.

: رییس کل دادگستری استان لرستان گفت: داشتن روحیه بسیجی مانع زیاده خواهی‌ها و فسادهای اداری می‌شود و سلامت و امنیت را به جامعه می‌بخشد.

به گزارش ، جعفر بدری اظهار کرد: نسل جدید در معرض خطرات جدیدی است که با پیوستن به فرهنگ بسیج می‌تواند محفوظ بمانند، بسیج می‌بایست بیش از گذشته در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی، اقتصادی و سازندگی حضورداشته باشد.

رییس شورای قضایی استان لرستان سپس خاطر نشان کرد: در دوران تهاجم فرهنگی، جبهه فرهنگی با حضور بسیجیان متعهد ومتخصص تقویت می‌شود، وقطعا «اندیشه ورزی بسیج گره گشای بسیاری از مشکلات اجتماعی است، چنانکه مدیران موفق امروز در دستگاه‌ها غالبا»‌‌ همان بسیجیانی هستند که در عرصه جبهه و جنگ، خوش درخشیده‌اند و امروز اقتدار نظامی ایران به پشتوانه بسیج میلیونی بر هیچ کسی پوشیده نیست، هدف بسیج، اقتدار اسلام ونظام مقدّس اسلامی است و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

بدری سپس تصریح کرد: یکی از ابعاد شاخص خدمت رسانی بسیج در ادارات، تکریم ارباب رجوع است، واین مهم با کار فرهنگی تجلی پیدا می‌کند زیرا روحیه بسیج می‌تواند جلوی بسیاری از زیاده خواهی‌ها و فسادهای اداری را بگیرد و با اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر مروجان علمی وعملی خدمت صادقانه به مردم باشند، کارگزاری با روحیه وعنوان بسیجی همیشه خود را در جای ارباب رجوع قرار می‌دهد ودقت، سرعت همراه با متانت به عنوان دستورکار خود برمی شمرد.

رییس کل دادگستری استان در پایان گفت: ما باید قدر مردم را بدانیم و در شأن مردم شریف به ایشان خدمت رسانی نمایم، مبارزه با فقر و فساد نیازمند بسیج همگانی است وتوان فکری وفرهنگی بسیج می‌بایست عملیاتی شود و استمرار داشته باشد، پایگاههای مقاومت بسیج ادارات در معاونت فرهنگی می‌توانند منشأ برکات فراوانی باشند و سازمان متبوع خود را از آسیبهای اداری محفوظ بدارند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *