ضرورت هماهنگی بیشتر ثبت اسناد و اداره منابع طبیعی

20:30 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۵۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تویسرکانی در بازدید از اداره ثبت اسناد واملاک شهرستان شاهرود بر ضرورت هماهنگی بیشتر ثبت اسناد و اداره منابع طبیعی این شهرستان تأکید کرد.
به گزارش گروه حقوقی  وقضایی به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به موقعیت شاهرود در زمینه کشاورزی و گردشگری، بر اهمیت حفظ و حراست از منابع طبیعی این شهرستان تأکید کرد و گفت: هماهنگی بیشتر با مسئولین منابع طبیعی شهرستان برای صدور اسناد مالکیت و اجرای کاداستر اراضی دولتی و منابع طبیعی بدون شک از گسترش زمین خواری و تعدی به بیت المال جلوگیری خواهد کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های بعمل آمده در ابعاد مختلف اجرای سیاست‌های ابلاغی سازمان در حوزه ثبت اسناد و املاک استان سمنان و ارائه خدمات ثبتی مناسب به مراجعین، بر ضرورت ساماندهی بایگانی پرونده‌های ثبتی و تسریع در اسکن و داده آمایی این پرونده‌ها تأکید کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور انجام این امر را موجب دست یابی سریع به اطلاعات ثبتی مراجعین و شفافیت و افزایش سلامت اداری دانست و گفت: حذف دفاتر سنتی املاک و ایجاد دفتر الکترونیک املاک  از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم سازمان در سال جاری می‌باشد و تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک باید آمادگی انجام این کار را در خود ایجاد کنند.

وی ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود را نیازمند بازسازی و نوسازی دانست و خاطرنشان ساخت: این امر باید با بهره گیری بیشتر از اعتبارات استانی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *