اکران همزمان دو فیلم با موضوعی مشابه، درست نیست

11:12 - 03 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۸۵۱
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: محمدمهدی عسگرپور با اشاره به همزمانی اکران "میهمان داریم" و "شیار143" گفت: در کلیت فکر می کنم این اکران همزمان یک نوع موازی کاری باشد و به ضرر هر دو فیلم تمام شود و کار چندان درستی نیست.
محمدمهدی عسگرپور کارگردان سینمای ایران که "میهمان داریم" را روی پرده دارد در گفتگو با درباره جایگاه مفهومی فیلم گفت: به لحاظ مفهومی خانه فقط به عنوان یک مکان زندگی مورد توجه نبود و در واقع به عنوان جهان فیلم مطرح بود.

وی ادامه داد: روزگار دورتر در این خانه جریان زندگی به گونه دیگری بوده است وموقعی که همه اعضای خانواده برای برگزاری مهمانی دور هم جمع می شوند احساس می کنیم زندگی این خانواده همیشه این طور گرم و پرهیجان بوده است.

این کارگردان خاطرنشان ساخت: باید تجربه کنیم موقعی که اینها دوباره درکنارهم قرار می گیرند همه تلاش کرده اند که خانه مرتب و نونوارتر شود و خاطرات گذشته دوباره زنده شود.

عسگرپور درباره تاثیرات اکران همزمان فیلم "شیار 143" با فیلم "مهمان داریم" افزود: نمی توانم دراین باره اظهارنظر قطعی داشته باشم ودوستانی که درحوزه پخش فیلم های سینمایی فعالیت می کنند می توانند دراین باره نظر کارشناسانه تری ارائه کنند اما در کلیت فکر می کنم این اکران همزمان یک نوع موازی کاری باشد و به ضررهردو فیلم تمام شود و کار چندان درستی نیست.

وی در پایان گفت: متاسفانه در وضعیت پیچیده اکران فعلی سینما هر تهیه کننده و کارگردانی درتلاش است که هرچه زودتر فیلمش را اکران کند و چندان به این نوع موضوعات توجه نمی شود.

به گزارش اظهارنظرات عسگرپور در شرایطی انجام شده است که "میهمان داریم" در ده روز اکران خود در تهران حدودا 50 میلیون فروش داشته است و در همین شرایط "شیار143" رقم فروش 500 میلیون را رد کرده است.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *