قتل دو کودک توسط مادر سنگدل/ سرقت ناکام از صرافی با بمب دست ساز/ اعتراف به قتل مادر و پسر

10:13 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۴۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
قتل دو کودک توسط مادر سنگدل در کنگان،اعتراف به قتل مادر و پسر توسط کارگر شرکت خدماتی،مرگ دو دزد در درگیری مسلحانه با پلیس،اعتراف به قتل پسر دایی بعد از 10 روز میهمانی و انهدام بزرگترین باند سرقت خانه های تهران مهمترین اخبار حوادث در هفته جاری بود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اولین روز هفته با خبر درگیری ماموران پلیس با سارقان مسلح در شهرستان سمیرم آغاز شد. در این درگیری  سه سارق ردستگیر و دو نفر را نیز کشته شدند. جزئیات بیشتر این حادثه را اینجا بخوانید.

مادر سنگدل دو کودکش را کشت

راز این جنایت اول خرداد همزمان با انتقال دو کودک بی جان به بیمارستان کنگان مشخص شد. بررسی ها نشان می داد کودک دو ساله و نوزاد هشت ماهه به علتن خفگی جان باخته اند. در ادامه مشخص شد زن 28 ساله پس از قتل دو کودکش با زد رگ دستش قصد خود کشی داشته که موفق نشده است. انگیزه مادر سنگدل برای به قتل رساندن فرزندش را  از اینجا بخوانید.

قتل شوهر عمه به بهانه فروش مواد مخدر

این هفته را می توان هفته قتل های خانوادگی و فامیلی نامگذاری کرد. یکشنبه شب پسر 20 ساله ای که تازه از زندان آزاد شده است وقتی متوجه شد شوهر عمه اش فروشنده مواد مخدر است با او در محله خاک سفید تهران درگیر و با ضربه چاقو شوهر عمه 30 ساله را به قتل رساند. می توانید جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.

راز سرقت از خانه های شمال شهر در سینه سرایدار بود

اوایل اردیبهشت ماه مرد جوانی با مراجعه به پلیس از سرقت طلاهایش در خانه آپارتمانی محله کامرانیه خبر داد. این مرد بعد از تحقیقات اولیه مدعی شد فقط سرایدار کلید خانه شان را دارد. این اظهارات باعث شد تا راز سرقت های سرایدار مهربان از خانه های شمال شهر برملا شود. جزئیات سرقت ها و اعترافات سرایدار را اینجا بخوانید.

کارگر خدماتی راز قتل مادر و پسر را برملا کرد

اواخر اسفند امسال بود که پلیس متوچه کشف جسد زن میانسال در شرکت خدماتی در حوالی خیابان کارگر شد. با انجام تحقیقات مشخص شد قتل توسط یکی از کارگران شرکت انجام شده است. با دستگیری کارگر 37 ساله او به قتل رئیس شرکت اعتراف کرد اما چند روز بعد راز قتل پسر رئیس شرکت نیز فاش شد. جزئیات این دو جنایت را اینجا بخوانید.
قتل دو کودک توسط مادر سنگدل/ سرقت ناکام از صرافی با بمب دست ساز/ اعتراف به قتل مادر و پسر

قتل پسر دایی بعد از مصرف قرص

مرد 48 ساله بعد از 10 روز میهمانی در خانه پسر دایی اش او را به قتل رسانده و از محل جنایت فرار کرد. این متهم که خودش را تسلیم پلیس کرده بود در اعترافاتش مدعی شد قرص باعث شده است تا پسردایی اش را بکشد. جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.

مرگ دلخراش کودک 5 ساله در حوض آب

سه شنبه شب دختر 5 ساله ای که از غفلت مادرش سو استفاده کرده و وارد حوض پارک گمنام در شهرک خاوران شده بود،به علت مکش پمپ آب دچار قطع عضو و مرگ شد. جزئیات این خبر و اکنش ها به آن را اینجا بخوانید.

سرقت از صرافی با بمب دست ساز

مرد جوان عصر چهارشنبه با ورود به یک صرافی در خیابان یوسف آباد ادعا کرد بمب دست ساز دارد و اگر صاحب مغازه ارز به او ندهد آن را منفجر می کند. جزئیات دستگیری این مرد و عاقبت بمب دست ساز را از اینجا بدانید.

دستگیری سارقانی که هفت میلیارد تومان از خانه های مردم دزدی کرده بودند

تقریبا هیچ جای تهران نیست که اعضای این باند سرقت انجام نداده باشند. هشت عضو بزرگترین باند سرقت از منازل تهران پس از دستگیری به هفت میلیارد تومان سرقت اعتراف کردند. از این متهمان خودروهای شاسی بلند و چند صد میلیونی کشف شد. جزئیات تبهکاری های این باند را اینجا بخوانید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *