کمک‌های مردمی عاملی مهم در ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند زندانی است

14:53 - 07 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۴۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
افضلی گفت: کمک‌های مردمی عامل مهمی برای ارائه خدمات هرچه بهتر به خانواده‌های محروم مددجویان زندان‌ها است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: کمک‌های مردمی، عامل مهمی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به خانواده‌های محروم مددجویان زندان‌ها است.

اکبر افضلی گفت: خیران استان کرمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 1-1209598-301 نزد بانک رسالت به نام انجمن حمایت زندان‌ها واریز کنند.

وی اعلام کرد: جشن گلریزان ویژه کمک به خانواده زندانیان نیازمند این استان ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار می‌شود.

افضلی در ادامه بیان کرد: 11 میلیارد و 186 میلیون و 538 هزار و 549 ریال سال گذشته به خانواده مددجویان زندان‌ها در استان کرمان کمک شد.

وی اظهار کرد: هفت میلیارد و 832 میلیون و 900 هزار ریال برای پرداخت مستمری ماهیانه و کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند مددجویان، معدومان و فرزندان بزه دیده در استان کرمان طی سال گذشته پرداخت شده است.

افضلی ادامه داد: یک میلیارد و 504 میلیون و 798 هزار و 530 ریال نیز به عنوان پرداخت بدهی مالی و آزادی 37 مددجو از زندان‌های کرمان و زرند، بازداشتگاه موقت و کانون اصلاح و تربیت در استان کرمان هزینه شده است.

وی از صرف 897 میلیون و 770 هزار ریال برای خرید سبد کالا و توزیع آن بین خانواده مددجویان زندانها خبر داد و اظهارکرد: میزان کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن حمایت زندانیان نیز 458 میلیون و 600 هزار ریال بوده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان عنوان کرد: 32 میلیون و 742 هزار ریال در مجموع طی سال گذشته برای تحصیل فرزندان مددجویان زندان‌ها در استان کرمان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 32 میلیون 500 هزار ریال به عنوان هزینه درمان و بهداشت خانواده های نیازمند مددجویان زندانهای این استان پرداخت شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان استان کرمان گفت: پرداخت 26 میلیون و 980 هزار ریال برای تامین جهیزیه فرزندان مددجویان، پرداخت 190 میلیون و 131 هزار و 499 ریال برای خرید مصالح ساختمانی و کمک به ساخت مهدکودک زندان کرمان و 10 میلیون ریال به خانواده های نیازمند در راه مانده از دیگر اقدامات این انجمن طی سال 1394 بوده است.

افضلی تصریح کرد: 23 نفر از مددجویان زندانهای کرمان نیز برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به مبلغ یک میلیارد و 740 میلیون ریال به بانک های این استان معرفی شده اند.

وی معرفی 360 نفر از فرزندان مددجویان زندان‌های کرمان را به آموزش و پرورش از دیگر اقدامات انجمن حمایت زندانیان این استان طی سال گذشته برشمرد.

وی افزود: کمک به تامین هزینه های تحصیلی، درمانی، بهداشتی و ورزشی مددجویان زندان ها و خانواده آنها نیز در سال گذشته انجام شده است.

افضلی در ادامه از خیران خواست در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان همواره یار و یاور انجمن حمایت زندانیان باشند.

انجمن حمایت زندانیان استان کرمان، خانواده 300 مددجوی زندان های استان کرمان را زیر پوشش دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *