رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بسیج، صلح و امنیت را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد

10:46 - 03 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۸۴۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به همکاران پرتلاش قضایی و اداری کشور، گفت: بسیج، شجره طیبه و درخت تنومندی است که با ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صلح و امنیت را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

: رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران طی پیامی ضمن تبریک هفته بسیج به همکاران پرتلاش قضایی و اداری کشور، گفت: بسیج، شجره طیبه و درخت تنومندی است که با ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صلح و امنیت را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش ، عباس پوریانی طی این پیام ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، بسیج را شجره طیبه و درخت تنومندی خواند که با ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) صلح و امنیت را برای میهن اسلامی به ارمغان آورد.

وی در ادامه روحیه بسیجی در همکاران دستگاه قضایی با وجود حجم گسترده کارها را اقدامی ارزشمند و جهادگونه خواند و از همکاران شاغل در عرصه عدالت و قضا خواست با الهام گرفتن از اخلاص و منش فرهنگ بسیج، زمینه ساز خدمات شایسته و برقراری عدالت در جامعه شوند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *