هیچگونه ورود و حمله‌ای به بانک‌ها و سامانه‌های خدمات ثبتی صورت نگرفته است/ فعال بودن کلیه سامانه‌های خدماتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

12:41 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۲۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در واکنش به انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها مبنی بر هک شدن سایت این سازمان گفت: تنها سایت اطلاع رسانی سازمان مورد حمله سایبری جزئی قرار گرفته و هیچگونه ورود و حمله‌ای به بانک‌ها و سامانه‌های خدمات ثبتی صورت نگرفته است.
هاشم کارگر معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در واکنش به انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها مبنی بر هک شدن سایت این سازمان تصریح کرد: کلیه سامانه‌های خدماتی و نرم افزاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور فعال بوده و در حال خدمت رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: تنها سایت اطلاع رسانی سازمان مورد حمله سایبری جزئی قرار گرفته و هیچگونه ورود و حمله‌ای به بانک‌ها و سامانه‌های خدمات ثبتی صورت نگرفته است.

معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: پرتال اطلاع رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور حداکثر از فردا در دسترس عموم قرار می‌گیرد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *