سونی تولید گوشی «Xperia E5» را تایید کرد + عکس

6:00 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۱۰۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
چندی پیش اعلام شد که سونی در حال ساخت تلفن‌هوشمند جدیدی به نام Xperia E5 است. به تازگی سونی در حساب رسمی خود ضمن تایید این خبر از طریق انتشار یک پست، یک تصویر رندر از این محصول را هم به اشتراک گذاشته است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، تنها چند روز پس از اینکه اطلاعاتی در مورد تلفن هوشمند اکسپریا E5 فاش شد، سونی این خبر را در قالب انتشار یک پست در فیس‌بوک، به صورت رسمی تایید کرد. البته این شرکت اولین تصویر رندر گوشی یاد شده را نیز منتشر کرد که نمای جلو و پشت آن را نشان می‌دهد.

چند روز قبل مشخص شد دستگاهی که با نام Sony F3311 و در اواخر ماه قبل در بنچمارک GFX Bench رویت شده بود، در واقع Xperia E5 است. بر اساس اطلاعات این بنچمارک، این گوشی مجهز به پردازنده‌ی MT6735 مدیاتک است. صفحه‌نمایش اکسپریا E5 نیز ۴.۶ اینچی با کیفیت 720p در نظر گرفته شده و حافظه‌ی رم پردازشی این دستگاه نیز ۱.۵ گیگابایت است.

همچنین این محصول از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد. با توجه به این مشخصات می‌دانیم که E5 در واقع یک گوشی پایین‌رده است. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد زمان معرفی و همچنین قیمت این تلفن‌هوشمند در دسترس نیست؛ اگرچه با توجه به تایید رسمی سونی، احتمالا به زودی شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود.

/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *