تعقیب 48 ساعته یک اتومبیل توسط 20000 زنبور عسل +عکس

6:10 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۰۳۰
تاکنون چنین موردی دیده نشده که هزاران زنبور عسل برای مدت دو روز به بدنه یک اتومبیل چسبیده و با آن به سفر بپردازند.
به گزارش گروه فضای مجازی ، پس از آن‌که ملکه یک کندوی زنبور عسل در صندوق عقب اتومبیلی گیر افتاد،‌ 20000 زنبور آن کندو 2 روز به تعقیب اتومبیل پرداختند.

اعضای نگران کندوی زنبورهای عسل به منظور نجات دادن ملکه‌شان، از شهر هاورفورد وست در غرب ناحیه ولز انگلستان با چسبیدن به بدنه وسیله نقلیه سفر 2 روزه خود را آغاز کردند.

خانم کارول هوارث صاحب 65 ساله اتومبیل در مصاحبه گفت: « من هرگز در طول عمر خود ندیده‌ام که هزاران زنبور عسل برای مدت دو روز به بدنه یک اتومبیل چسبیده و با آن به سفر بپردازند».

تعقیب 48 ساعته یک اتومبیل توسط 20000 زنبور عسل +عکس

در بین راه 5 نفر از زنبورداران و رهگذرها با انداختن ملکه زنبورها در داخل یک جعبه مقوایی، ساعت ها تلاش کردند تا سرانجام موفق شدند جهت حمل ایمن زنبورها آنها را مجبور سازند که به داخل آن کارتن بروند.

اما با غفلت راننده اتومبیل، وزش باد شدید دوباره در کارتن را باز کرد و زنبورهای آزاد شده و کار تعقیب اتومبیل از سوی کندوی زنبورها ادامه یافت.

خانم هوارث بدون این‌که متوجه ماجرا شود به رانندگی خود ادامه داد و عملیات تعقیب و گریز توسط زنبورها‌ی کندو هم ادامه یافت تا این که پس از گذشت 2 روز به مقصد رسیدند.

یکی از زنبورداران شهر مقصد آنها، پم بروک شایر به نشریه‌های محلی گفت: « احتمالا ملکه زنبورها باید به سمت یک خوراکی شیرین در صندوق عقب اتومبیل جذب شده و در آنجا گیر افتاده باشد».

 او اضافه کرد: « من در طول 30 سال که به کار زنبورداری اشتغال دارم هرگز به چنین موردی برنخورده‌ام که زنبورهای عسل یک کندو چنین رفتاری را از خود نشان دهند و برای من باعث تعجب است که چگونه زنبورها 2 روز به تعقیب اتومبیل ادامه داده‌اند».

منبع: جام جم

/انتهای پیام/
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *