وام 10 میلیون تومانی میهمان بانک ها شد/ گزینه انتخاب بانک غیرفعال است

15:07 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۹۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
بانک مرکزی میزان سقف وام قرض الحسنه ازدواج را از سه میلیون تومان به 10 میلیون تومان در سامانه وام ازدواج افزایش داد و این در حالی است که گزینه انتخاب بانک ارائه وام غیرفعال است.
به گزارش خبرنگارگروه اقتصاد، سامانه وام قرض الحسنه ازدواج از ابتدای روزجاری با توجه به ابلاغ قانون بودجه سالجاری میزان تسهیلات بانکی را از رقم 3 میلیون تومان برای هر متقاضی به صورت نقدی به 10 میلیون تومان افزایش داده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که بانک مرکزی و مدیران بانکی بارها اعلام کردند بانک ها منابع قرض الحسنه برای پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج را ندارند.

در مراحل ارائه درخواست وام ازدواج، متقاضیان ارتباطی با بانک ندارند و تمام مراحل ارائه درخواست آن ها در سامانه بانک مرکزی انجام می شود.

برای ارائه درخواست در سامانه وام قرض الحسنه ازدواج باید به آدرس ve.cbi.ir مراجعه کنند که در صفحه ابتدایی میزان سقف وام ازدواج ذکر شده است.

وام 10 میلیون تومانی مهمان بانک ها شد/ گزینه انتخاب بانک غیرفعال است

در اولین مرحله ثبت درخواست، نوع درخواست تسهیلات دریافتی مورد بررسی قرار می گیرد که در آن تنها وام نقدی وجود دارد، با انتخاب گزینه "ادامه" شماره ملی، شماره شناسنامه و تاریخ تولید فرد متقاضی دریافت می شود که در ادامه فرد باید اطلاعات شخصی و زمان ازدواج خود را وارد کرده و بانک مورد نظر برای دریافت وام ازدواج را انتخاب کند اما با انتخاب هر شهر، هیچ نامی برای انتخاب بانک وجود ندارد و با یک پیغام تکراری مبنی بر "هیچ موردی یافت نشد" مواجه می شوید.

وام 10 میلیون تومانی مهمان بانک ها شد/ گزینه انتخاب بانک غیرفعال است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *