نشست ظریف، کری و اشتون پایان یافت/ یک منبع آگاه: مذاکرات خوب و رو به جلو بود

15:49 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۷۷۷
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان:مذاکرات سه جانبه محمد جواد ظریف و جان کری وزیران امور خارجه ایران و آمریکا با حضور کاترین اشتون هماهنگ کننده 1+5 در حالی به پایان رسید که یک منبع آگاه مذاکرات را خوب و رو به جلو ارزیابی کرده است.

:مذاکرات سه جانبه محمد جواد ظریف و جان کری وزیران امور خارجه ایران و آمریکا با حضور کاترین اشتون هماهنگ کننده 1+5 در حالی به پایان رسید که یک منبع آگاه مذاکرات را خوب و رو به جلو ارزیابی کرده است.

به گزارش گروه سیاسی ، این نشست لحظاتی پیش پایان یافت و طرفین در حال مشورت های داخلی با یکدیگر هستند.

نشست اخیر پنجمین دیدار طرفین در ششمین روز مذاکرات وین 8 است و طرفین در تلاش هستند درباره اختلافات اساسی خود بر سر میزان نحوه غنی سازی اورانیوم ایران، نحوه لغو تحریم ها و مدت زمان توافق نهایی، راه حل مشترکی پیدا کرده و به توافق جامع دست یابند.

تیم مذاکره کننده ایران به رغم فضاسازی ها درباره تمدید مذاکرات اعلام کرده است که به هیچ وجه تمدید مدنظرش نبوده و نیست و تمرکز بر روی به نتیجه رساندن توافق جامع است.

این در حالی است که یک منبع آگاه نزدیک به تیم مذاکره کننده مذاکرات را خوب و رو به جلو ارزیابی کرده و گفته است: جلسه خوبی بود ولی کار زیادی در پیش است.

وی در عین حال تصریح کرد: هنوز برای قضاوت نهایی زود است .

این منبع نزدیک به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت که ادامه نشست سه جانبه ظریف، کری و اشتون بعد از ظهر امروز به وقت محلی خواهد بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *