واحدهای مسکن احداثی حوزه های علمیه از پرداخت هزینه پروانه و عوارض معاف شدند

15:46 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۷۷۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و واحدهای مسکن احداثی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک‌بار تا سقف الگوی مصرف معاف شدند.

: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و واحدهای مسکن احداثی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک‌بار تا سقف الگوی مصرف معاف شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، نمایندگان مجلس در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با ماده 21 این طرح موافقت کردند.

به موجب ماده 21، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور و واحدهای مسکن احداثی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برای اساتید و طلاب و روحانیون غیرشاغل فاقد مسکن که قبلاً از این مزایا استفاده نکرده‌اند از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و هزینه‌های انشعاب آب و فاضلاب و برق و گاز برای یک‌بار تا سقف الگوی مصرف معافند. اعتبارات این بند در قوانین بودجه سنواتی جهت پرداخت به دستگاههای ارائه دهنده خدمات موضوع این ماده تأمین می‌شود.

از 200 نماینده حاضر در جلسه 154نماینده رای موافق 12 نماینده رای مخالف و 4 نماینده رای ممتنع دادند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *