امضای نخستین قرارداد فروش اتان مجتمع گازی پارس جنوبی

15:05 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۷۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: قرارداد فروش روزانه 3 هزار و 840 تن اتان پارس جنوبی با شرکتهای پترشیمی امضا و پیش بینی شده است طی 9 سال (تا پایان سال 1402 هجری شمسی) این محصول به مجتمعهای پتروشیمی کاویان، جم و مروارید ارسال شود.

: قرارداد فروش روزانه 3 هزار و 840 تن اتان پارس جنوبی با شرکتهای پترشیمی امضا و پیش بینی شده است طی 9 سال (تا پایان سال 1402 هجری شمسی) این محصول به مجتمعهای پتروشیمی کاویان، جم و مروارید ارسال شود.

به گزارش ، مدیرعامل شرکت مجتمع پارس جنوبی گفت: با توافقهای انجام شده، نخستین قرارداد فروش گاز اتان مجتمع گاز پارس جنوبی به شرکتهای پتروشیمی کاویان، جم و مروارید، امضا شد.

مسعود حسنی افزود: پس از ابلاغ مصوبه شرکت ملی گاز ایران و برگزاری بیش از 20 ساعت جلسه کارشناسی توسط نمایندگان مجتمع، شرکتهای پتروشیمی و نماینده‌ مدیریت کنترل تولید شرکت صنایع پتروشیمی، قراردادهای جدید با شرکتهای پتروشیمی کاویان و مروارید و الحاقیه قرارداد با شرکت پتروشیمی جم به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد، روزانه 3 هزار و 840 تن گاز اتان از پالایشگاه های سوم و پنجم تا پایان سال 1402 هجری شمسی به شرکتهای پتروشیمی تحویل می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت مجتمع پارس جنوبی، بر اساس توافقهای انجام شده، با راه اندازی کامل فازهای 15و16، 17و 18، 20و21، گاز اتان مورد نیاز به شرکتهای پتروشیمی از محل پالایشگاه‌های جدید مجتمع تامین و تحویل می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *