از انتخابی دوم تیم ملی کاراته راضی نبودم/ مسابقات جهانی جای کسب مدال است

0:30 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۱۳۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مشاور فنی تیم ملی کاراته گفت: با شرکت در رقابت‌های تدارکاتی اشتباه کاراته کاها را شناسایی می‌کنیم چون مسابقات جهانی محل کسب مدال است.

شهاب سلطانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ، درباره شرایط کاراته کاها در اردوی اول تیم ملی اظهار داشت: تمرینات تیم ملی کاراته با حضور 14 ورزشکار آغاز شده است و تلاش می‌کنیم با یک برنامه ریزی خوب بحث تمرینات عمومی و تکنیکی را در این اردو داشته باشیم. با این حال تا رقابت های جهانی تمرینات عمومی ادامه دارد تا به رفع ایرادات و ارتقای تکنیک ها بپردازیم.

وی درباره مرحله دوم مساباقت انتخابی افزود: در مرحله دوم انتخابی‌ها نفرات نخست اوزان حضور نداشتند اما کاراته کاهای جوان در آن شرکت داشتند و من احساس کردم که شاید استرس مانع کارآرایی تکنیکی و تاکتیکی آنها در مسابقه شد چرا که به جز دو نفر که با شاخصه‌های مدنظر هماهنگ بودند، سایر نفرات در حد استاندارد لازم نبودند.

مشاور فنی تیم ملی کاراته گفت: تمرینات خوبی داریم و امیدواریم در ادامه اردوها همه کاراته کاها به شرایط ایده آل برسند. در نظر داریم در مسابقات تدارکاتی خوبی شرکت کنیم چون معتقدم ورزشکاران بیش از تمرین در مسابقه می‌توانند اشتباه کنند تا این اشتباهات در تمرینات برطرف شود، چرا که مسابقات جهانی جایی برای اشتباه و کسب تجربه نیست و باید مدال گرفت.

سلطانی با اشاره به مرحله سوم انتخابی تیم ملی در 18 تیر افزود: به جز رقابت‌های دانشجویان جهان در پرتغال، مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی را در ارومیه پیش رو داریم که با حضور حدود 18 تیم خارجی برگزار خواهد شد و مسابقات کاراته وان ترکیه در شهریور ماه دو رقابت مهمی است که برای تدارک تیم ملی در نظر گرفته شده است. در واقع نتایج مسابقات ترکیه در انتخاب نفرات ملی پوش تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *