نقشه راه، حرکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

11:33 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۹۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت گفت: نقشه راه، حرکت بر اساس منویات رهبری است.

: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت گفت: نقشه راه، حرکت بر اساس منویات رهبری است.

به گزارش حجت الاسلام حجت الله نیک ملکی در گردهمایی طلاب و فضلای استان مرکزی مقیم حوزه علمیه قم در نمازخانه دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم ، افزود: اگرچه مشکلات و کمبودهایی در این وزارتخانه وجود دارد؛ اما نقشه راه، حرکت بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و برطرف کردن دغدغه های فرهنگی جامعه است.

به گزارش حجت الاسلام 'حجت الله نیک ملکی' فعالیت های فرهنگی این وزارت را گسترده و نیازمند کمک و همیاری دیگر متولیان فرهنگی دانست و گفت: بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد، تنها جوابگوی بخشی از فعالیت هاست و مقوله فرهنگ، کاری بسیار گسترده و پیچیده است که تنها با همکاری سایر نهادها می تواند وضعیت بهتری در جامعه پیدا کند.

وی گفت: برخی از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متشکل از افرادی تحصیل کرده، حوزوی و متعهد به نظام و انقلاب می باشند.

نیک ملکی خاطرنشان ساخت: متولی فرهنگ جامعه تنها وزارت ارشاد نیست، بلکه دیگر دستگاه های فرهنگی نیز دخیل هستند و هر کدام باید به وظیفه خود عمل کنند و معتقدیم وزارت ارشاد نیز بی عیب نیست.

وی با اشاره به مرگ اخیر خواننده جوان کشور، ابراز داشت: او از خواننده های معروف کشور نبوده و تنها چند کنسرت اجرا کرده بود؛ ولی در یک روز 60 مراسم برای او برگزار شده که باید مورد بررسی و موشکافی قرار بگیرد که چرا جامعه به سمت و سویی در حال حرکت است که اصلا خوشایند نیست.

وی تصریح کرد: تحرکات دشمنان در شبکه های مجازی و پدیدآمدن عرفان های نو ظهور مخصوصا در تهران، از موضوعات جدی است که وظیفه روحانیت را در این عصر برای مقابله با این نوع تحرکات بسیار سنگین کرده است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد در امور روحانیت افزود: این وزارتخانه ظرفیت بزرگی است که روحانیون می توانند در آن فعالیت کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *