آغاز ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل/ امکان تغییر یگان خدمتی برای حضور در شهر همسر

10:34 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۹۲۰
جانشين منابع انسانی ستاد کل از ارائه تسهيلات ويژه برای سربازان متاهل خبرداد.
آغاز ارائه تسهیلات ویژه سربازان متاهل/ امکان تغییر یگان خدمتی برای حضور در شهر همسربه گزارش گروه جامعه ،سردارموسی کمالی در مورد تسهیلات ویزه سربازان متاهل اظهارداشت: مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، سیاست های جمعیتی کشور را ابلاغ کردند، لذا ستاد کل نیروهای مسلح در راستای پیشبرد سیاست های فوق و خوشایند سازی خدمت سربازی برای سربازان متاهل، به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، پیشنهاداتی را به محضر ایشان تقدیم که مورد موافقت معظم له قرار گرفت.
 
سردار کمالی بیان داشت: براساس پیشنهادات این مصوبه، به ازای هر فرزند 3 ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه متاهل کاهش می یابد.
 
وی خاطر نشان کرد : مشمولانی که تا پایان اردیبهشت ماه سال 95، مرتکب غیبت شده اند نیز در شمول این مصوبه قرار می گیرند و می توانند برای اعزام به خدمت سربازی و برخورداری از این تسهیلات اقدام کنند.
 
این مقام مسئول افزود: تمامی کارکنان وظیفه متاهل باید در شهر محل سکونت همسر به کار گیری شوند لذا در این راستا سازمان وظیفه عمومی ناجا مشمولان را به مراکز آموزشی ای اعزام کند که در شهر محل سکونت همسر، یگان مورد نظر استقرار داشته باشد، همچنین نیروهای مسلح نیز باید ترتیبی اتخاذ کنند تا درصورتی که در شهری یگان خدمتی وجود ندارد، افراد را به نیروی دیگری مانند نیروی انتظامی یا سپاه منتقل کنند.
 
کمالی افزود : براساس این مصوبه مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز به 30 روز در سال افزایش می یابد ونیز کارکنان وظیفه متاهل باید هفته ای 3 روز بعد از ساعت کاری از پادگان ها مرخص تا ساعات بیشتری را با خانواده سپری نمایند.
 
جانشین منابع انسانی ستاد کل از دیگر تسهیلات این مصوبه را اولویت آموزش فنی و حرفه ای برای سربازان متاهل عنوان کرد و افزود: در حال حاضر آموزش های مهارت آموزی و حرفه آموزی سربازان نیروهای مسلح در رشته های فنی و مهندسی مانند : برق ، مکانیک ، الکترونیک ، نجاری و ... توسط سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود.
 
وی افزود: در پی توافق ستاد کل نیروهای مسلح با سازمان فنی و حرفه ای، سالانه در حدود 32 هزار سرباز وظیفه آموزش های مهارت افزایی را می بینند که درصدد افزایش این تعداد به 100 هزار سرباز وظیفه هستیم .
 
سردار کمالی در خاتمه گفت : این مصوبه از زمان ابلاغ لازم الاجراست و نیروهای مسلح باید ترتیبی اتخاذ کنند که حداکثر در خرداد اجراء شود تا افراد واجد شرایط از این تسهیلات بهره مند شوند.
انتهای پیام/



شعيب رحمتي
|
-
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
باسلام و عرض خسته نباشيد من متاهلم و مدرك ليسانس دارم و ٩٥/١٢/١ تاريخ اعزاممه و ارتش افتادم ولي شهرم كه تايباد هست ارتش نداره و ميخوام اگه بشه تايباد خدمت كنم و پيش همسرم باشم چطور ميتونم از ارتش به نيروي انتظامي يا سپاه بيوفتم؟
سجاد
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
باسلام و عرض خسته نباشيد من متاهلم و مدرك ليسانس دارم و ٩٥/١٢/١ تاريخ اعزاممه و ارتش افتادم. نامه انتقالی نوشتم به سپاه. محل سکونت همسرم. الان شش ماه است جوابش نیومده میخواستم شما بگید من چکار کنم جوابش کی میاد؟
محمدرضا پور محمدعلی
|
-
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
سلام من متاهل هستم و مدرکم لیسانس و در نیروی دریایی سیرجان خدمت میکنم و در شهر من رفسنجان نیروی دریایی نیست عاجزانه از شما استدعا میکنم یگان من را به سپاه یا نیروی انتظامی تغییر دهید تا در کنار همسرم بتوانم به خدمت خود بپردازم ممنون من الله توفیق
اسماعیل شکوهی
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
من الان سه ماهه که در ارتش سیرجان خدمت میکنم. متاهل هستم. شهرم ارتش نداره هر جا میرم میگن تغییر ارگان وجود ندارد. اهل استان فارس شهر داراب هستم.
محمد
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
سرباز ارتش هستم به دلیل مشکلات خانوادگی و نداشتن پادگان ارتش در شهرستان خود خواستار انتقال از ارتش به سپاه هستم.
امین
|
-
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
با سلام و خسته نباشید من متاهل هستم و مدرک فوق لیسانس دارم و همچنین دعوت به مصاحبه در آزمون دکتری شدم و در نیروی ارتش تهران 01 خدمت میکنم و در شهر من گیلان نیروی ارتش نیست. تقاضا میکنم یگان من را به سپاه یا نیروی انتظامی تغییر دهید تا بتوانم در کنار همسرم و خانواده خدمت کنم. با تشکر
سجاد فاریابی
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
سلام سرباز نزاجا و دارای شرایط متاهلی هستم شهر محل سکونت خودم و همسرم فاقد پادگان اجا است. اقدام به گرفتن انتقالی به سپاه کردم بهم گفتن قانونش دیگه برداشته شده و مال قبلا بوده
امجد بلوچ
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
من سرباز متاهل هستم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *