نداشتن الحاقیه بیمه به قیمت زندانی شدن راننده وانت تمام شد

9:37 - 03 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۶۸۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
غفور در مسیر بازگشت از کارخانه فنرسازی کنار جاده ایستاد تا قدری استراحت کند اما نظرش به خانواده ای جلب شد که کنار جاده در انتظار کمک بودند.
نداشتن الحاقیه بیمه به قیمت زندانی شدن راننده وانت تمام شدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی ، خودروی پژو از شب گذشته در جاده منتهی به داراب به دلیل نقص فنی در موتور خراب شده بود که غفور تصمیم گرفت خودرو را به وانت مستهلک کارخانه بکسل (یدک) کند.

اما این تمام ماجرا نبود ، در همان سراشیبی تند اولین گردنه به دلیل زنگ زدگی سپر وانت بار ناگهان پژو از یدک‌کش جدا شد و راننده به دلیل خاموش بودن خودرو در آن شیب تند قادر به کنترل و ترمز وسیله نقلیه نشد و سرنوشتی تلخ برای راننده وانت رقم خورد.

همه چیز به هم گره خورد و تقدیر سرنوشت دیگری را برای غفور رقم زد، خودروی پژو بعد از مسافتی طولانی با تیر چراغ برق برخورد کرد و منجر به مرگ یکی از سرنشینان این خودرو شد.

در ادامه با طرح شکایت از این راننده بدشانس شیرازی و با وجود این که این مددجو بیمه نامه داشته اما نسبت به دریافت الحاقیه اقدام نکرده بود در یکی از ماه‌های حرام با وجود تعهد شرکت بیمه‌گر نسبت به سقف تعهد 153 میلیونی وی بابت باقی محکوم‌به 250 میلیونی روانه زندان شد.

«غفور» که به دنبال یک مساعدت خیرخواهانه به یاری هم‌استانی خود پرداخته بود اما به دلیل عدم توجه به نکات ایمنی و قابل پیش‌بینی از دی ماه سال 94 تا کنون در زندان نی‌ریز استان فارس در حبسی ناخواسته به سرمی‌برد.

طبق نتیجه گروه تحقیق ستاددیه خانواده این کارگر 37 ساله فاقد هر گونه دارایی معتبری هستند تا از تامین این بدهی چند میلیونی برآیند.

خیرین و نیکوکاران می توانند با کمک های سبزشان یاری گر این مددجو باشند تا با آزادی از زندان به آغوش خانواده بازگردد.

نداشتن الحاقیه بیمه به قیمت زندانی شدن راننده وانت تمام شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *