امنیت پایدار دلیل افزایش سرمایه‌گذاری اقتصادی در کشور/ وحدت ملت باعث ناکامی دشمن شده است

10:07 - 02 آذر 1393
کد خبر: ۱۷۶۸۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان: وزیر اطلاعات گفت: به لطف امنیت پایدار توام با نشاط و سرور، شاهد پیشرفت، کارآفرینی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.

: وزیر اطلاعات گفت:به لطف امنیت پایدار توام با نشاط و سرور ، شاهد پیشرفت ، کارآفرینی و سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، حجت الاسلام علوی،افزود: دشمن برای نا امن کردن کشور سرمایه گذاری فراوانی کرده است ولی این پیوندها ،هم افزایی و هوشیاری مردم تاکنون دشمن را در رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشته است.

وزیر اطلاعات درمراسم تودیع و معارفه مدیران کل اطلاعات خوزستان در اهواز افزود : دولت تدبیر و امید با مردم یک گره خوردگی بسیار عمیقی پیدا کرده است و مردم در تحقق اهداف نظام اسلامی با دولت همراه هستند.

حجت الاسلام علوی افزود: وزارت اطلاعات در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری حرکت می کند و درکنار دیگر دستگاههای دولتی و حکومتی و احاد مردم برای امنیت پایدار کشور تلاش خواهد کرد.

وی با ابراز رضایت از امنیت پایدار توام با نشاط در خوزستان و با قدردانی از نیروهای بومی و بزرگان استان در بسترسازی این امنیت گفت: در پرتو این امنیت همه کارآفرینان و سرمایه گذاران با اطمینان خاطر می توانند در خوزستان فعالیت داشته باشند.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی، همچنین در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان اینکه این کشور متعلق به همه است افزود : در دولت تدبیر وامید این فضا ایجاد شد که هم اصلاح طلب می تواند کار کند و هم اصول گرا می تواند برای خدمت به میدان بیاید .

وزیر اطلاعات لازمه پیشرفت و اقتدار کشور و نظام اسلامی را وحدت و همدلی همه نیروهای وفادار به انقلاب و امام (ره) دانست و گفت: امروز وزارت اطلاعات در کنار نیروهای انتظامی ، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و این با هم بودن با محوریت ولایت فقیه بسیار ارزشمند و برای کشور راهگشا و برای دشمنان مایه یاس و نومیدی است.

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعمیق وحدت در آحاد مردم و یکصدایی و همراهی مردم و مسوولان به ویژه در موضوع هسته ای گفت : وقتی دشمن می بیند در موضوع هسته ای چند صدایی در کشور نیست حساب کار خود را می کند و این نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *